sobota, 1 marca 2014

Dzisiaj w rewanżu i Klakier

Witajcie Kochani,
pamiętacie jak brałam udział w Konkursie na Bloga Roku? Wtedy to Natalia z bloga Zaczarowany Papier na swoim blogu namawiała Was do głosowania na mojego bloga - Dziękuję Kochana :)
Dzisiaj ja Was namawiam do głosowania na pracę Natalii :) która bierze udział w Wielkanocnym Konkursie dla Rękodzielników - jest to cudowny koszyczek-zajączek z papierowej wikliny.
Głosować - lajkować - mogą Wszyscy posiadający konto na FB
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=353236504805251&set=gm.209492349258720&type=1

Obie będziemy Wam wdzięczne za każdy głos :)



A że nie lubię dodawać postów bez zdjęcia, pokażę Wam jeszcze Kotka, którego uszyłam dla mojego Synusia Szymusia, który uwielbia kotki i 100 razy dziennie miauczy: miaU miaU :)
Kotek powstał z za małego już bodziaka Szymusia :) więc to taki trochę Kotek recyklingowy :) Nazwaliśmy go Klakier :)



Szymek od razu ściągnął kokardkę stwierdzając, że taka wstążeczka to: "nie e miaU" :) Klakier jeździ z nami wszędzie :) jego szyjka już nieco się zwęziła od ciągłego ściskania przez rączkę Szymusia :) a i wczoraj zaliczył tzw. wślizg na szczupaka (byliśmy wczoraj na balu karnawałowym i Szymuś biegał z Kalkierem w rączce i Klakier razem z nim zaliczał upadki i różnego rodzaju wślizgi na parkiecie świetlicowym) :) i nieco się przybrudził, a teraz czeka go kąpiel :)

Klakier był z nami u Bruna (mojego Chrześniaka) i tak mu się spodobał, że Jego Mamusia Benita musiała mu uszyć też kotka :) Zobaczcie Brata Klakiera o tutaj.

A że dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu, a znalazłam dwa kocie i jedno recyklingowe - Klakier zgłasza się na wyzwania:

Scrapowy Pas Startowy - Mamy kota na punkcie ... KOTA!



scrapgang - Wyzwanie 64. - Koty



Projekt Wagi Ciężkiej - Recyklingowe wyzwanie Szafran!





Wczoraj wróciłam do domu po kilkudniowych feriach, także na dniach pojawią się nowe prace :) (nie takie nowe, bo to już było tylko tym razem w innych kolorkach) i kolejna dokładka do candy - zaglądajcie i się zapisujcie Kochani :)

Dziękuję za Wasze komentarze pod postem z armatą :) i pod innymi postami :) Witam nowych Obserwatorów :)
Miłego dnia Kochani.
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Świetny kociak, a widzisz moje dzieci jakoś nie mają takich Jedynych ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki ten kiciuś, bardzo wesoły, aż się uśmiechnęłam na jego widok :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Aniu miałas podwójną zabawę a klakierek jest wspaniały zaraz pójdę zagłosować na koleżankę a w candy to ja stoje cichutko jak myszka papapa buziaczki ślę i słonecznej niedzieli życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociak słodziak;))Synuś miał rację z kokarda,faceci nie noszą kokardek;))
    Najlepsza nagrodą za Twoją prace,jest zadowolenie Szymusia.
    Powodzonka w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha jaki pocieszny i zrobiony własnoręcznie a nie masówki ze sklepu. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sympatyczne kocisko :)) a jaki zadowolony - usmiech od ucha do ucha :)) dzieki za udzial w naszej zabawie na blogu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetny kociak! :D Pieknie zrobiony!
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutki przytulak!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sympatyczny mruczuś :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny kociak :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za świetną pracę i udział w wyzwaniu SPS :) Mruczuś rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)