poniedziałek, 17 marca 2014

Dwie tace

Witajcie Kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z dwiema tacami.

Pierwsza taca jest po przejściach :P
Po wypleceniu najpierw pomalowałam ją kawą - według kursu Natalii z bloga Zaczarowany Papier. Ja dałam mniej kawy i wyszedł mi fajny kolorek - taki jakby sosnowy. I co mnie podkusiło, żeby pomalować ją perłową farbą z Lidla??? Nie wiem. Ale wyszedł mi złoty. I co teraz? Zamalowałam na biało ale biała zrobiła się kremowa :/ Mało mnie nie trafiło. Już myślałam, że nic jej nie uratuje, ale przypomniałam sobie, że mam przecież jeszcze inne kolory - padło na zielony. Po trzech warstwach wreszcie udało mi się zamalować tacę z zadowalającym skutkiem. Teraz wygląda tak:






Z drugą tacą nie było kłopotów, bo od początku miała być biała z niebieskimi dodatkami z przepiękną serwetką w hortensje i motyle :)






Która Wam się podoba bardziej?

Witam nowych Obserwatorów - dziękuję, że ze mną zostajecie :) Dziękuję za Wasze słowa :) i za to, że zapisujecie się na candy - zajrzyjcie i zobaczcie kolejne cukieraski jakie dla Was przygotowałam. Zdradzę, że tym razem to coś do samodzielnego wykonania :)

Życzę miłego dnia :*
Buziaczki :*

13 komentarzy:

  1. Obie bardzo fajne wyszło, ale ze względu na mój ulubiony zielony bardziej spodobała mi się ta pierwsza:) Kochana mam nadzieję, że to Cię nie zrazi do kawy?:) Ja nadal uważam, że to mój ulubiony barwnik, co z resztą widać po moich ostatnich pracach:P

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wiem - obie mi się podobają:) może ta zielona - taka jednak radosna - nie widać że po przejściach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wiosenne tace:)
    Zapraszam do mnie na candy :) i po Twój dodatkowy los :)

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to się napracowałaś,ale końcowy efekt jest faktycznie bardzo ładny;)
    Podoba mi się jak ozdobiłaś tę białą.

    OdpowiedzUsuń
  5. ... i nie wiem, którą bym wybrała... obie równie ładne...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mi się chyba biała bardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. biały z niebieskim to cudne połączenie :) i jeszcze te motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie ładne ale biała bardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)