środa, 19 lutego 2014

Wiosenne candy na 200 post :)

Witajcie Kochani,
trochę mnie nie było, co nie znaczy, że nic nie robiłam :)
Dziękuję, że mnie odwiedzaliście :) i zostawialiście komentarze :) Cieszę się też, że podobały Wam się breloczki do kluczy z modeliny :) Na razie była to jednorazowa przygoda z modeliną - trzeba teraz wziąć się za jajeczka i koszyczki na święconkę :) Widziałam na Waszych blogach, że niektórzy z Was już tworzą przepiękne pisanki :)

Dzisiaj trochę nakręciłam krepiny i powstało trochę różyczek :) które trafiły do koszyczka - pamiętacie może taki prostokątny koszyczek z niebiesko - srebrnymi dodatkami na Święta Bożego Narodzenia? Otóż teraz prezentuje się nieco inaczej - bardziej wiosennie :)





Nie wiem ile razy już to pisałam, ale napiszę jeszcze raz ;) Uwielbiam lakierobejcę LuxDecor w kolorze palisander :) Najfajniejsze jest to, że można uzyskać wiele ciekawych odcieni z jednego koloru, chociaż ja zawsze maluję do prawie czarnego :)

To jest mój 200 post :) a i liczba wyświetleń przekroczyła już 40 000 :) Wow! Dziękuję Wam, że jesteście ze mną :) W ramach podziękowań mam dla Was cukierasy :) Jest ktoś chętny?

 

A oto zasady:
- umieść podlinkowany banerek do tego posta na pasku bocznym swojego bloga,

- wyraź chęć udziału w komentarzu i napisz, który z moich wytworków podoba Ci się najbardziej :) (a może znajdzie się w Twojej paczce)

- nie trzeba być Obserwatorem, ale będzie mi miło, jeżeli zechcecie dołączyć do grona :)
- jeśli nie masz bloga, w komentarzu zostaw swoje imię i adres e-mail,
- wysyłka tylko na terenie Polski (chyba, że ktoś chce zapłacić za przesyłkę),
- zapisy trwają do 21.03 do godziny 23:59,
- losowanie dnia następnego,
- nagroda to na razie niespodzianka, ale co jakiś czas będę uchylała rąbka tajemnicy :) także zaglądajcie często :)

25.02
odsłona pierwsza - serwetki i serduszko pełne róż:



03.03.
wstążeczki (wąskie, szerokie, satynowe, organzowe, kolorowe :)), mulina, sznureczek, kawałek włóczki i materiał (chyba tiul?)


08.03. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet Kobietki :)
odsłona trzecia: szpilki, jajka styropianowe i coś do dekoracji :)


17.03
odsłona czwarta: coś do samodzielnego wykonania :P

kawowy kwiatek - posklejany kwiatek z rolki, kawa, doniczka, trawka:

pół parasolki - posklejane, gotowe do malowania + 6 kawałków krepiny w dowolnych kolorach (wybranych przez wylosowaną osobę)


21.03
a na zakończenie dorzucam jeszcze bardzo fajne pudełko i wstążki brokatowe


a w środku trochę biedroneczek, breloczek i kwiatuszek :) (pudełko jest oklejone materiałem takim samym jak krawat, który się w nim znajdował :)) (myślę, że można z niego wyczarować fajne pudełeczko na biżuterię albo przydasie)


Życzę Wam miłego dnia Kochani :)
Buziaki :*

55 komentarzy:

  1. to świętuję razem z Tobą - gratuluję i kolejnych.....postów, a u Ciebie naj...podoba mi się wiklina,,,,może dlatego że sama nie umiem jej zrobić a raczej nie mam cierpliwości, zresztą Kobietko większość rzeczy, które tu pokazujesz są małymi dziełami sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba ja pierwsza :) z chęcią się zapisuję :)
    Aniu wybrać jedno to trochę niemożliwe, ja tak od razu już mam 3 a co dopiero by było jakbym dłużej nad tym pomyślała :P Ale z tych 3 to jest tak herbaciarka (takie dzbanuszki, nie pamiętam czy to dobra nazwa), parasolki i oczywiście kawowe drzewka :)
    Banerek jest na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
    A obserwatorem już jestem oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu droga gratuluje ci 2 - setnego posta oj gdzie mi do ciebie i takich 200 jeszcze po 200 wspaniały masz blog i prace piękne robisz - ja tu z wielką chęcią staję u ciebie w ogonku po takie cukieraski toż nie mogę ominąć a bawić się lubię - pytasz o swe prace a ja mam dać odpowiedź - powiem ci tak wszystkie twe prace są piękne ale gdyby do mnie szczęście się uśmechnęło? podobają mi się twoje fikuśne koszyczki i drzewka banerek już wstawiam i buziaki ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Aniu, świętuję razem z Tobą!

    Pięknie tu i Ciebie i chętnie zostanę na dłużej.
    Za słodyczami szczególnie nie przepadam (ze słodyczy to ja najchętniej śledzie ;-) ) ale jakbyś uchyliła rąbka tajemnicy jak robisz te cudne róże to chwaliłabym cię po wszystkich odpustach!
    Są tak słodkie, że łyżeczką można je jeść. :-). Chętnie bym sama takowe popełniła.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za kursik na te piękne róże i wskazówki!
      W najbliższym czasie zaopatrzę się w krepinkę i spróbuję takowe popełnić. Oczywiście nie omieszkam pochwalić się efektami.

      Wspólne kręcenie może być trochę problematyczne bo obawiam się, że dzieli nas znaczna odległość (a szkoda!) ale gdybyś kiedyś odwiedzała największą wieś w centralnej Polsce to serdecznie zapraszam na kawę! :-)

      Usuń
  5. No i własnie dlatego nie biorę udziału w takich zabawach;((Niestety moje miejsce zamieszkania utrudnia całą sytuację;)
    Niemniej jednak gratuluję wyniku;)
    Powodzonka w dalszym blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dwusetnego dorobku postowego!
    Obserwatorem jestem od dawna, bardzo podobają mi się Twoje prace, do tego stopnia że nie jestem w stanie wybrać jednej... Bardzo podobała mi sie herbaciarka, ale zawsze zachwycają mnie twoje róże z krepy, które w koszyczkach wyglądają przecudnie.
    Banerek: www.handmadebyjo2013.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię niespodzianki, więc chętnie ustawiam się w kolejce:) Obserwuję od jakiegoś czasu, banerek na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce:)
    Wszystkie rzeczy,które wykonujesz są naprawdę śliczne!
    Zachęcam również do wzięcia udziału w moim candy:)
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zgłaszam :) Ciekawa jestem, co tam takiego szykujesz ;)
    Robisz wspaniałe rzeczy, ale moje serce zdecydowanie skradły koszyczki i serduszka z papierowej wikliny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej niespodzianki :) Zapraszam też do mnie na wiosenne Candy, które już na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja jestem ciekawa , więc wstaje w kolejke.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię niespodzianki dlatego ustawiam się w kolejce:) najbardziej podobają mi się twoje róże z bibuły:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na imię Paula i najbardziej podoba mi się post z "koszem na ślub", cudowne też są "koszyczek i koszyczek", a chyba najmocniej ujął mnie i moją mamę post "co było w środku"
    Banerek umieszczam na swoim blogu www.pasjenatak.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie dołączę do kolejki :) bardzo podobały mi siewalentynkowe bryloczki z modeliny, są takie słodkie iurocze :) pozdrawiam, Milena
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako że jestem nowym blogerem zaczynam dopiero obserwowanie. Jestem pełna podziwu dla wszelkiej twórczości własnoręcznej. Piękne rzeczy widzę i u Ciebie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. W zabawie chętnie wezmę udział http://pracownianati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy!!! Banerek już wisi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. Bardzo chętnie wezmę udział, jeszcze nigdy mi szczęscie nie dopisało, może tym razem.
    Z twoich prac hmm... wszystkie sa piekne, najbardziej mi sie podoba wiklina papierowa - bo sama nie umiem tak tworzyć, wiec moze woz na wino :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja chętnie się zapisuję na Twoje candy.
    Tworzysz bardzo ładne rzeczy, mnie najbardziej zachwycają te Twoje drzewka, czy kawowe czy z różami, no i właśnie te róże robione z krepy :)
    misiowyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie zapisze się i ja:) Wszystkie prace są śliczne:) Mnie przypadł do gustu recyklingowy kwiatek kawowy:) A co do armatki to wyszła ci pięknie:) Wiem co mówię bo sama je robię i wiem jak ciężko to wszystko połączyć:) A co do malowania kółek to sama miałam z tym problem że środki prześwitywały i dlatego najpierw bejcuje rurki na dany kolor przed wyplataniem:)
    Banerek na moim blogu http://rozanyzakatek90.blogspot.com/ Obserwuje jako Monika Ika
    I zapraszam cię do wzięcia udziału w moim candy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudne nagrody:) zapisuję się na candy i gratuluje tylu postów i odwiedzin:) najbardziej podobają mi sie koszyczki wiklinowe z kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trafiłam przypadkiem zwabiona candy ale zostaję na dłużej bo tworzysz piekne prace, bardzo podobają mi sie koszyki z kwiatami z bibuły, sama takich nie potrafię zrobic dlatego ciesze oczy u innych :) a ten koszyk z fioletowymi kwiatami super.
    Pozdrawiam
    nitusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj! Jak to mówią ostatni będą pierwszymi ... ;) Bardzo chętnie się zapisuję, bo nagrody kuszą. Jestem ogromną fanką modeliny, a Twoje serduszka breloczki są śliczne ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,przecudowne candy zorganizowalas.Jak mozna to i ja sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce... Lubię niespodzianki... podobają mi się Twoje kompozycje kwiatowe :) Pozdrawiam serdzecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię takie cukieraski, chętnie wezmę udział w zabawie.
    http://arte-by-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Aniu ;) Kilka dni temu trafiłam przypadkiem na Twojego bloga - niestety nie miałam wtedy czasu,by się w niego wgłębić, więc wrzuciłam do swoich zakładek na komputerze, gdzie czekał na swoją kolejkę.. Dzisiaj rano znalazłam chwilę i zaczęłam wędrówkę po 'płonących motylach'. Wiedziałam, że jest sporo do nadrobienia, dlatego zrobiłam sobie duży kubek kawy i śledziłam Twoje poczynania. Powiem szczerze, że już na początku mnie zaciekawiłaś swoimi dziełami. Jednak przeglądając wpisy od tych najstarszych, aż do teraz - widziałam Twoje postępy w pracy. Rzeczy przez Ciebie tworzone były coraz to piękniejsze i bardziej dopracowane.
    Powiem tylko tyle - inspirujesz! Dlatego z chęcią będę do Ciebie powracała i śledziła Twoją przygodę z rękodziełem..
    Chętnie też wezmę udział w Twojej zabawie, dlatego ustawiam się grzecznie w kolejce ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Ogromnie podobają mi się koszyczki pełne bajecznie kolorowych kwiatów :) Cudne :)
    http://trojandowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam :) z przyjemnością wezmę udział w konkursie ale nie potrafię wybrać jednej rzeczy, która mi się najbardziej podoba :) śliczne są drzewka i koszyczki nie potrafię zdecydować co jest piękniejsze :) zostawiam adres lolek1706@gmail.com Wioleta :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę wielu kolejnych postów, radości z ich pisania oraz bardzo dużo przemiłych gości !!!
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoich prezentach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Podziwiam m.in Twój decoupage .
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz wspaniałego bloga a naj bardziej zachwyciło mnie drzewko w kolorach wiosny z małą biedroneczką i kawą zamiast ziemi. Jest ono prze cudowne jak zresztą wszystkie twoje dzieła. Pozdrawiam
    Baner na blogu: http://yelowmonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    Bardzo spodobała mi się armata chyba z wikliny papierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Baner wstawiłam na bloga: http://koralfashion.blogspot.com/
    Z Twoich cudeniek, chyba najbardziej podoba mi się to prześliczne różane drzewko (http://4.bp.blogspot.com/-ntPMCT06gzc/UryuLQRRr5I/AAAAAAAADJA/eMnDjHOKXvc/s1600/20131221_131912%5B1%5D.jpg)
    Jest po prostu śliczne, chociaż osobiście wolałabym różowe <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również się zgłaszam :) Baner na http://trocheradosci.blogspot.com/

    A z Twoich prac po pierwsze zakochałam się w pudełku na "biżu" ;) uwielbiam takie skrytki, niestety sama nie mam zielonego pojęcia o ozdabianiu ich :(
    A po drugie zauroczyły mnie Twoje prace z wykorzystaniem ziarenek kawy (chyba też przez to, że jestem miłośniczką kawy ;)) - a szczególnie słodkie drzewko-serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. staję w kolejece:)))
    mam pytanko -czy ten śliczny koszyk jest do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) niestety koszyczek już ma swoją nową właścicielkę :) Buziaki :*

      Usuń
  35. Ale smakołyki! Mnie podobają się bardzo Twoje wiklinowe armaty i w ogóle wszystkie wiklinowe wytworki :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się na rozdanie :) i napewno zostanę tu na dłużej, bo robisz piękne przedmioty. najbardziej podoba mi się rowerek z papierowej wikliny - marze o takiej osłonce na doniczkę :) ale cudne są także Twoje róże z krepiny - szczególnie czerwone osadzone w "wiklinowych" serduszkach lub pod postacią drzewek :) piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Baner na blogu http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/

    Najbardziej podoba mi się drzewko, które przygotowałaś dla swojej mamy. Chciałabym takie w kolorze białym i granatowym ;)
    Zostałam twoim obserwatorem, bo cudowne rzeczy tworzysz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. zapisuje się :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :) z Twoich prac podobają mi się wszystkie różności z papierowymi kwiatkiami i ozdoby jak ja to nazywam kawowe :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję 200 postu. ;)
    Z chęcią się zgłaszam, a to co najbardziej urzekło mnie w Twoich pracach to wiosenne drzewko. Ta biedronka i kawa w doniczce, to cudo. ;)

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. chętnie wezmę udzialw zabawie. Na blogu podobają mi sie wszystkiewytworki, jakośna jeden się zdecydowć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja ustawiam się w kolejce serwetki już widzę co nimi bym ozdobiła ach swoją drogą jesteś niesamowicie zdolna, a najbardziej mnie urzekł kwiat w żółtym wiaderku obsypany ziarnami kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje. Ustawiam się w kolejce. Najbardziej podobają mi się parasolki z kwiatami. Są urocze pragnę takiej parasolki z pewnością dni szare bure i nijakie były by kolorowe.
    mulinka5656@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się ;)
    Banner na http://sowiagaleria.blogspot.com/
    Wszystkie twoje prace są super, więc jeśli wygram - proszę o niespodziankę. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze ja stanę na samym końcu! Obejrzałam sobie Twoje prace i wszystkie mają swój urok, ale spodobało mi się drzewko różane, więc banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mojego świata:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się również do zabawy :)
    Obserwuję.
    banerek na: http://truskawkownia.blogspot.com/
    Zapraszam również na candy do mojego nowootwartego sklepu dla kreatywnych http://magiatworzenia-sklep.blogspot.com/2014/03/candy-w-magii-tworzenia.html

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja staję w kolejce po takie super nagrody, a co mi się podoba to koszyczki, uwielbiam wszelkiej maści i rodzaju a Twoje sa śliczne i te parasolki sa super ozdobą niebanalną i śliczną

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :) Może tym razem szczęście mi dopisze ? Mi najbardziej podobają się parasolki świetnie wyglądają ;) mail : guniamik@wp.pl i adres bloga ;) handmadeaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Awesome post.

    Also visit my website - storia di Maiorca

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your post seem to be running off the screen in Firefox.
    I'm not sure if this is a format issue or something to
    do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
    The style and design look great though! Hope you get the issue resolved soon.
    Kudos

    Check out my web site: shade scene hair

    OdpowiedzUsuń
  51. Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment
    didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyhow, just wanted to say fantastic blog!



    Here is my blog post :: Weight Loss Pills You Take At Night

    OdpowiedzUsuń
  52. Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
    I'm definitely enjoying your blog and look forward
    to new posts.

    Review my site vole de voiture

    OdpowiedzUsuń
  53. I am rewlly loving the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any browser compatibility issues?
    A few of my blog visitors have complained about my website
    not woking correctly in Explorer but looks great in Chrome.

    Do you havve any ideas to help fix this problem?

    Feel free to surf to my web page: private health insurance

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)