piątek, 7 lutego 2014

Nie udało się i się udało

Witajcie Kochani,
w nawyk wchodzi mi już pisanie postów późną nocą. Szymuś idzie spać, trochę coś potworzę i kładę się spać, ale nie mogę zasnąć więc odpalam laptopa i piszę kolejnego posta i odwiedzam Wasze blogi - to chyba już uzależnienie :)

Dzisiaj o 12 zakończył się II etap głosowania w konkursie na Bloga Roku 2013. O 15 okazało się, że niestety nie dostałam się do III etapu :( Trochę mi było smutno ale nie długo :) Mam Was :) i to Wy przez swoją obecność i komentarze jesteście moją nagrodą :) Dziękuję Wam, też za głosy, które na mnie oddaliście :*

Ale na pocieszenie - chyba - okazało się, że wygrałam candy u Wiktorii z bloga made with love :) Ależ się ucieszyłam :) Jupiiiiii :) Nagroda to niespodzianka :) Już się nie mogę doczekać :)

Poskakałam sobie trochę po Waszych blogach i wiecie jak to jest: od bloga do bloga i skusiłam się znowu na kilka cukierków :P taki ze mnie łakomczuszek :)

Serduszka dla Was moi Obserwatorzy i tylko na chwilę Tuzaglądaczy:







Pełen kosz (którego nikt nie chciał i został ze mną :)):


Życzę Wam miłego piątku Kochani:)
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Prześliczne serduszka :) I wcale nie takie łatwe do wyplatania jakby się komuś mogło wydawać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te serca. Zrobiło się walentynkowo :)
    Gratuluję wygranej w candy :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczniutkie serduszka , piekne rozyczki :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne walentynkowe kompozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bajeczne serduszka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)