środa, 12 lutego 2014

Mała zgadywajka z nagrodą i 332 razy

Witajcie Kochani,
od kiedy mój kurs na pół parasolki ukazał się na blogu Handmade - kursy, wzory, tutoriale obejrzeliście go już 332 razy :) Nie spodziewałam się, że będzie się cieszył takim powodzeniem :) Dziękuję i Wam i Ilonce :)
I tak sobie patrzę, że wisi w kuchni jedna niedokończona parasolka :) No to ją dokończyłam :)
Przedstawiam Wam pół parasolkę w kolorach moich chyba jednych z ulubionych :) fioletach :)
Tym razem zamiast na kwiatki perełki trafiły do fioletowego sizalu. Mają kolor lekko różowy. Do tego stały element każdej mojej parasolki - zwisająca kokarda. I jeszcze kilka motylków :)





 Ogłaszam MAŁĄ ZGADYWAJKĘ Z NAGRODĄ:



Od dawna o czymś myślałam, chciałam spróbować czegoś całkiem innego :) I w końcu się skusiłam :) W piątek coś zakupiłam a dzisiaj wytworzyłam z tego coś a nawet kilka cosiów :) Może nie jest to idealne ale moje i jestem z tego baaaaaardzo dumna a i Mojemuci się podobało. Tylko co? Oto jest zagadka :)

Kto pierwszy odpowie prawidłowo wygra jedno z tych cosiów i małe co nieco i jeszcze coś :) Jak tajemniczo to na całego :)

Proszę zostawiajcie odpowiedzi w komentarzach i namiary na siebie jeśli nie macie bloga :) Kto pierwszy ten lepszy :) ale tylko do końca tygodnia, bo aż mnie korci, żeby Wam to coś pokazać.

Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski - chyba, że ktoś ma ochotę pokryć koszty przesyłki :) Pod każdym komentarzem będę pisała czy zgadliście czy nie :)

Jeżeli chcecie podlinkujcie banerek i wrzućcie go na pasek boczny swojego bloga, żeby jak najwięcej osób dowiedziało się o zabawie :) i nie sugerujcie się zdjęciem - jest przypadkowe :) i tak :) to moje okulary, które powinnam nosić, ale jakoś nie zawsze o nich pamiętam :)

Życzę miłego zgadywania :)
Dziękuję za Wasze miłe słowa w komentarzach :)
Buziaki :*

42 komentarze:

  1. Może mnie się uda :)
    Biżuteria? Kolczyki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej chodzi o rodzaj wykorzystanego materiału lub technikę. Ale co do wytworku to powiedzmy, że jest blisko ale nie za blisko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy się, że nie coś zrobionego chodzi, że np nie biżuteria tylko sutasz, tak?

      Usuń
    2. I tak i nie :) można najpierw zgadnąć technikę, kolor albo kształt a potem dokładniej już co to jest. Po nitce do kłebka :) i nie jest to sutasz :)

      Usuń
    3. no i masz:P nieźle zakręcone:P no nic pomyślę lub będę podpatrywać jak inni zgadują może będą lepsi:)

      Usuń
    4. A to może gdzieś można podpowiedzi szukać?:)

      Usuń
  3. Podpowiedzi szukaj w komentarzach pod tym postem - i w moich i w Waszych :P

    Nikt nie powiedział, że będzie łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. No też prawda :)
    To ja tak z innej beczki o parasolce :)
    Jest świetna i sama już od jakiegoś czasu chciałabym ją zrobić, ale jak wiesz pistolet mi siadł i narazie nic nie kleję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna parasolka!
    a jeśli chodzi o zagadkę, to może chodzi o "cosie" frywolitkowe?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi dałaś do myślenia z tą zagadną:P
    skoro blisko biżuterii, ale nie za blisko to może coś do włosów jak opaska, albo spinka z kwiatem kanzashi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz mnie miała na sumieniu :P bo mi to teraz spokoju nie daje

      Usuń
  7. mnie też z głowy zejsc nie może hehe
    to może masa perłowa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ale to już tak :)

      Teraz tylko pozostaje Ci i Wam zgadnąć co to może być z tej modeliny.

      Powodzenia :)

      Usuń
  9. to może jednak te kolczyki z modeliny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo zawieszki, ale w sumie to ja nie wiem co można z tego robić:)

      Usuń
    2. Zawieszki? Takie jakby wisiorki? Sprecyzuj, bo nie wiem o co chodzi.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. aaaa modelina jednak... to ja stawiam na bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie zawieszki typu CHARMS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli? Bo to mój pierwszy wytworek z modeliny i na nazwach się nie znam :)

      Usuń
  12. wkręciłam się, lecz to będzie moja ostatnia odpowiedź : zawieszki/breloki np. do kluczy czy telefonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jupiiiiiiii :) wygrałas

      Usuń
    2. Podaj adres do wysyłki na mejla :)

      Usuń
  13. masakra ale "przejrzałam chyba pół internetu" w temacie modeliny, nawet nie chodziło o wygraną lecz byłam ciekawa jaka to nowa pasja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czy pasja to się okaże :) to dopiero mój pierwszy wytworek - breloczki do kluczy :) fajnie się je lepiło :) Jeszcze raz gratuluję i dziękuję za udział w zabawie. Buziaki :*

      Usuń
  14. Adres wysłałam- zapraszam również do mnie http://iglascrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje :) zabawa była przednia :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)
    I będę mogła spokojnie zasnąć:P he he wciągnęła mnie ta zabawa i prawie nic dziś nie robiłam poza wymyślaniem co tam robiłaś nowego Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie będę Cie miała na sumieniu :P
      :) cieszę się, że Ci się podobała zabawa :) dziękuję za udział :)

      Usuń
    2. dokładnie :)
      Ale się wciągnęłam w poszukiwania he he

      Usuń
  17. Wspaniały pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)