poniedziałek, 3 lutego 2014

Kawowe drzewka sercowe :)

Witajcie Kochani,
dzisiaj obiecane drzewka kawowe - serduszka. Znacie jej już z kursów Ani Krućko. A i u mnie też już były nie raz.

Serduszek było pięć a zostało tylko jedno, to z bordową łodyżką:








 Które podoba się Wam najbardziej?

Dziękuję, za komentarze pod poprzednim postem i dziękuję też w imieniu Babciuni za życzenie :) Jesteście kochani :) Witam również kolejnego nowego Obserwatora :)
Uciekam z Szymusiem na dwór, bo dzisiaj u nas jest pięknie i słonecznie  :* A u Was?
Miłego dnia :)
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Drzewko jest piękniutkie ale kochana chciałam jeszcze pochwalić koszyczek dla babci oj jest urzekająco śliczny buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne drzewka, najbardziej podoba mi sie fioletowe, mój ulubiony kolorek .Pozdrawiam i życzę miłego spaceru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduch :) super pomysł z tą kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kochana :) dla mnie zielone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej podoba się czerwone..ale to pewnie ze względu też na zbliżające się walentynki.. bo chodzą mi po głowie różne ozdoby.. ale oczywiście wszystkie są śliczne.. uwielbiam ziarna kawy.. pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie drzewka, sympatyczne prezenty walentynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i do tego zapewne ślicznie pachną:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)