czwartek, 6 lutego 2014

Czerwony

Witajcie Kochani,

witam nowych Obserwatorów - aż 4 :) dawno tyle Osóbek nie zostało ze mną na stałe w jeden dzień :) Dziękuję też za Wasze miłe komentarze :) cieszę się, że Wam się podobał koszyczek fioletowy.

Dzisiaj też koszyczek :) róże krepinowe w kolorze soczystej czerwieni :) do tego czerwona wstążka, perełki i zielone listki - kupuję je w Castoramie, ale muszę je trochę przycinać, bo są za duże.




Dzisiaj przyszły zamówione jajka styropianowe moje, Teściowej i Pani Krystyny. Zamawiałyśmy razem, żeby było taniej - wiadomo :) Kurier przyniósł wielgachne pudło a mój Szymuś oszalał z radości :) szybko rozpakowałam i się zaczęło szaleństwo jajeczne :) zamówiłyśmy 162 jajka o wielkości od 4 cm do 20 cm - każde zostało sprawdzone przez Szymusia i dokładnie obmacane :) i wyrzucone z pudła :) w pokoju mieliśmy jajecznicę na podłodze :P szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia :)

Jeżeli jeszcze nie zamówiliście jajeczek styropianowych a może właśnie szukacie - chciałabym Wam polecić świetny sklep online:  Centrum Florysty. Jest też na allegro - tam właśnie kupiłam swoje styropianki - Centrum Florysty na allegro. Ceny są przystępne, kontakt miły a wysyłka baardzooooo szybka :) ale co mnie zaskoczyło to to, że Sprzedający dorzucił coś od siebie :) zdarzyło się to chyba z raz w mojej karierze kupującej na allegro od 2005 roku. Dostałyśmy cekiny, kwiatuszki, kaczuszki i piórka a do tego kartę rabatową na następne zakupy. Uwierzycie? :) Przed Bożym Narodzeniem kupowałyśmy wiele razy u jednego Sprzedającego (innego) i nie dostałyśmy ani cekinka a zostawiłyśmy naprawdę duże pieniądze.

Jeszcze tylko do godziny 12.00 można głosować w konkursie na Bloga Roku 2013. Proszę o Wasze głosy:



Życzę Wam miłego dnia Kochani :)
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. piękna soczysta czerwień a te idealne płatki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie za bardzo lubuje się w czerwieni ale ten koszyczek wypełniony różyczkami jest piękny bo ja róże kocham buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny Koszyk a róże jeszcze bardziej:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne koszyczki a drzewka kawowe są super !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne te Twoje koszyczki kolorystyczne :) a co do liści nie próbowałaś sama z bibuły robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale takie mi się bardziej podobają :) wyglądają jak prawdziwe :) Buziaki :*

      Usuń
  6. piękny , oho to lada dzień będzie tu jajecznie się robić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny koszyczek, perełki w różyczkach dodaja elegancji i niesamowitego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kwiatowy kosz! I te kolory! Cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pełen kwiatów koszyk, jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach nie moge się na patrzeć na te Twoje koszyczki. Różyczki sa boskie, takie równiutkie i śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)