wtorek, 11 lutego 2014

Brunlandia i Galeria Pomponada i tag od Siwki

Witajcie Kochani,
zmogło i mnie choróbsko :( niestety. Wczoraj cały dzień kichałam aż mnie głowa bolała :( Ale to było do przewidzenia. Jak Mójci coś przyniesie - najpierw dopada Szymka a na końcu (jak Mójci już zdrowieje) mnie. To taka nasza rodzinna tradycja :P

Pamiętacie Benitę i Jej, a raczej już moje :P pięknie pachnące mydełka i szydełkowe czapki?
I pamiętacie, że Benita miała założyć bloga?
I założyła go w niedzielę 9 lutego :)
Zapraszam Was Wszystkich Kochani do Brunlandii :) miejsca tworzonego z pasją :)


Jak już polecam, to zajrzyjcie jeszcze tu a będziecie w szoku tak jak ja :) pozytywnym oczywiście :) Trafiłam do Ewy i Jej Galerii Pomponada przez zupełny przypadek ale bez zastanowienia zostałam na stałe. Zobaczycie co ta Kobietka potrafi wyczarować z papier mache :) Ewa prowadzi jeszcze jednego bloga Grey Gallery - tu też zajrzyjcie :)

Polecam Wam jeszcze Każdy z obserwowanych przeze mnie blogów, bo każdy jest wyjątkowy, każdy inny a prowadzący je cudowni Ludzie są pełni pasji i bardzo bardzo utalentowani :)

Dzisiaj przyszła moja wygrana w Blog-hop w Craft-Szafie od Siwki. Powiem Wam, że tag jest jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach. Oto co dostałam:






Dziękuję Wam Kochani za komentarze :) Jak je czytam od razu czuję, że szybciej zdrowieje :) I dziękuję za polecenie mi lakieru :) na pewno skorzystam :)
Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Ja przede wszystkim zdrówka Ci życzę.Mnie coś wczoraj okropnie zbierało,ale jakoś rozpłynęło się po kościach.
    Prezenciki bardzo ładne,ale mnie urzekły różyczki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)