niedziela, 2 lutego 2014

200 lat Babuniu :*

Witajcie Kochani,
cieszę się, ze podobał się Wam tutek recyklingowy :) Dziękuję za Wasze przemiłe słowa :)

Dzisiaj moja kochana Babciunia Anielcia obchodziła 76 urodziny :) Zamiast kwiatków dostała przepięknie waniliowo - kawowo pachnący kwiatek, który powstał podczas tworzenia kursiku. Z tej okazji też powstała taca w maki, które moja Babcia uwielbia :) Jestem już po wizycie więc wiem, że wszystko się podobało :)




Kochani proszę ciągle o Wasze głosy w konkursie na Bloga Roku 2013 :)
Jeżeli chcielibyście oddać na mnie głos - za co będę bardzo wdzięczna:

w treści SMSa wpiszcie J00177
i wyślijcie na nr 7122 
 
Koszt SMSa to 1,23 zł a cały dochód z SMSów będzie przekazany na cele charytatywne.
W treści SMSa 0 to zero, czyli treść brzmi: JOT ZERO ZERO JEDEN SIEDEM SIEDEM, bez spacji :) 
 
http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/pl-ona-ce-motyle,6bs,blog.html
 
Życzę Wam Kochani miłego wieczorku i do jutra :) Jutro obiecane jakiś czas temu kawowe drzewka :)
Buziaki :* 

5 komentarzy:

  1. Śliczna taca:) ja narazie doskonale wyplatanie koszyków:) 200 lat dla babci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Babci,prezent oczywiście ,że piekny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię, dziękuję za wizytę u mnie, z przyjemnością zagoszczę u Ciebie :) . Fantastyczny koszyczek ! Babcie zasługują na takie prezenty. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)