niedziela, 26 stycznia 2014

Zapraszam na kawę

Witajcie,
u Was też tak zimno? Brrrrrrr.......
Na rozgrzewkę mam dla Was coś gorącego :) kawową ramkę w kształcie serca :) przy tworzeniu ramki posiłkowałam się kursem Ani Krućko na  drzewko serce z kawy :)
W środku serduszka jest miejsce na zdjęcie ukochanej osoby :* 

Ramkę zgłaszam na kilka wyzwań - spodobało mi się :) a i jest to fajna motywacja :) i ciekawie inne prace powstają :) Także w tym roku spodziewajcie się więcej prac wyzwaniowych :)




W Rapakivi  DT wymyśliło super wyzwanie - wykreślankę :) Ja wykreśliłam: kwiaty, brąz i brokat (który mam nadzieję widać na zdjęciach) :) ale możliwości jest więcej - zapraszam na bloga firmowego Rapakivi po więcej informacji.

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/01/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-13.html

 Ramkę zgłaszam również na wyzwanie Żyj kolorowo na blogu Pomorskie Craftuje.

http://pomorskie-craftuje.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-zyj-kolorowo-9.html

oraz na wyzwanie "Na poprawę nastroju....czekolada!" na blogu Pracownia Rękodzieła SZOK



a także jako nietypową walentynkę na wyzwanie na blogu craftbar.com.pl

http://blog.craftbar.com.pl/2014/01/wyzwanie-nr-4-nietypowa-walentynka.html

oraz (a co?!) na wyzwanie, którego motywem jest MIŁOŚĆ w Craftowym Ogródku :)

http://craftowyogrodek.blogspot.ie/2014/01/wyzwanie-miosne-love-challenge.html

Ufff..... to już wszystko :)


Dziękuję Wam za komentarze :)
Życzę miłego wieczorku, a raczej już nocy :)
Buziaki :****

12 komentarzy:

  1. Piękna ramka,i życzę powodzenia.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kawę serducho piękne i pomysłowe i tzrymam kciuki buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne kawowe serducho :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa!
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne to serducho :) ja t w ogóle jestem pod wrażeniem tych Twoich prac, są super :D a i dzięki za oddanie głosu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne serducho:) i świetnie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pomysłowe!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa! Piękna i aż mi kawą zapachniało....mmm....

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne, prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, widzę, że u ciebie też kawowe twory. Świetne serducho i super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca. Ależ ona musi pachnieć. Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam - Alexandra - DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)