czwartek, 30 stycznia 2014

Wygrana, kawowy kwiatek recyklingowy i głosowanie

Witajcie Kochani,
pamiętacie niebieskie serduszko, które zgłosiłam na Blog-hop w Craft-Szafie? Otóż udało mi się wreszcie po raz pierwszy wygrać :) Zostałam wylosowana u siwki i otrzymam od niej piękny tag. Powiem Wam, że jak zobaczyłam siebie wśród zwycięzców Blog-hopa musiałam najpierw sprawdzić czy przypadkiem nie było innej Ani S :P Ależ jestem szczęśliwa :) Juuuuppiiiiiiiii :)

Mam dla Was jeszcze coś z niczego, czyli kawowy kwiatek recyklingowy :) lubię takie tworki, które zwykłe rzeczy a czasami nawet śmieci  przeobrażają w cuda i dają im szansę na drugie życie i pozostanie jeszcze na długi czas wśród nas :)

Oto kwiatek:






Chcecie wiedzieć jak i z czego powstał kwiatek?? Może macie ochotę na mały kurs? Napiszcie mi proszę w komentarzach :)

Dzisiaj zakończyło się zgłaszanie blogów do konkursu Blog Roku 2013.
Od dzisiaj też od godziny 15 zaczyna się głosowanie SMS.

Kochani, jeżeli uważacie, że mój blog i moja twórczość zasługują na miano Bloga Roku 2013 w kategorii Twórczość artystyczna oddajcie na mnie proszę swój głos wysyłając SMSa :) Za każdy głos będę bardzo wdzięczna Wam z całego serducha :)

w treści SMSa wpiszcie J00177
i wyślijcie na nr 7122

Dziękuję Wam za komentarze pod postem z drzewkiem :) W następnym poście będą też drzewka, ale trochę inne :) 
Życzę Wam miłego dnia i pozdrawiam cieplutko :*
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Gratulacje :) pewnie, że oddam głos :) A co do kursiku, to nie pytaj tylko rób :) Chętnie skorzystam i może nawet szybciej niż Ty z mojego he he:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu to ja zacznę od gratulacji bardzo się cieszę że wygrałaś dlaczego ? taki mam charakter cieszę się na równi z innymi i smucę również - gratuluje i więcej takich wygranych ci życzę , kawowy kwiatek mam sentyment do kawy może jej za dużo wypijam w ciągu dnia ale sen mam raczej dobry więc kwiatek jest wspaniały a jeśli idzie o głosowanie to właśnie wysyłam smsa głosując na twój blog bo warta jesteś otzrymać taką nagrodę jako blog roku trzymam kciuki buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Marii dziękuję Ci :) jesteś szczera i za to Cię Wszyscy kochają :***

      Usuń
  3. This is a topic which is close to my heart... Take care!
    Exactly where are your contact details though?


    my website ... Seo company johannesburg

    OdpowiedzUsuń
  4. no to gratuluję wygranej:) super:) a serduszko z niebieskościami, pewnie że widziałam i podziwiałam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)