środa, 8 stycznia 2014

Dzisiaj proszę Was o pomoc w imieniu Olgi i jej Synka

Witajcie :)
pamiętacie Olgę i jej biżuteryjne cudeńka (pokazywałam Wam je tutaj). Olga ma chorego Synka Bartusia. Bartuś jest cudownym chłopcem - bardzo wesołym i żywiołowym - na pierwszy rzut oka nie przypuszczałam, że jest aż tak chory i boryka się z tyloma problemami.

Oto co napisała Olga (jest to Jej apel, który rozsyła gdzie tylko może) (ja byłam i jestem w szoku, że na jedno Dziecko może spaść aż tyle nieszczęścia):

Bartosz urodził się w 2005 roku z wadami wrodzonymi  i od tego czasu przebył wiele operacji . Między innymi - rozszczep podniebienia miękkiego, na przepuklinę pępkową i dreny do prawego i lewego uszka . Ponadto Bartosz ma problemy z wadą wzroku, obniżoną koordynację wzrokowo – ruchową, wadę wymowy, skoliozę kręgosłupa prawo i lewo stronną bardzo źle rokująca.  
Jestem radosnym chłopcem, kocham świat i ludzi. Intensywna rehabilitacja i mnóstwo ćwiczeń ruchowych sprawiają mi pomoc. Umiem komunikować się ze światem za pomocą gestów i wyczytywania z ust. Mam problemy z wykonywaniem czynności manualnie, to jednak bardzo się staram wykonywać powierzone mi zadania. Pracuje ze mną nie tylko mama ale mnóstwo osób. Uczęszczam na rehabilitację, logopedię, pracę poprzez zabawę z surdopedagogiem dla dziecka niesłyszącego, zajęcia grupowe nad nadpobudliwością,  naukę czytania i rozumienie ze słuchu ponieważ nie słyszę sylab, głosek. Odwiedzam  okulistę, ortopedę, logopedę, neurologa, psychologa, chirurga, foniatrę. Wyjeżdżam na turnusy rehabilitacyjne, które choć kosztowne, przynoszą bardzo duże efekty. Czeka mnie długa i kręta droga. Obiecuję, że będę się starał, bym mógł w przyszłości radzić sobie sam. Zrobię to dla rodziców, rodzeństwa i dla Was. Za pośrednictwem moich Rodziców proszę Was o pomoc. Oni razem ze mną walczą o to, abym mógł samodzielnie funkcjonować, mówić i ciągle się rozwijać. Wasza pomoc jest bezcenna.
Dajecie nam poczucie bezpieczeństwa, siłę i wiarę w lepsze jutro. Dzięki Wam możemy zapewnić Bartoszowi wszechstronną rehabilitację, gdyż sami nie jesteśmy w stanie pokryć wszystkich wydatków. Gorąco wierzymy, że Wasze serca odpowiedzą na nasz apel. Za okazaną pomoc i życzliwość dziękujemy w imieniu Bartosza i własnym.
                     

Proszę Was - o 1% dla Bartusia:



Olga pisze jeszcze w imieniu Bartusia:

Dzięki Twojemu dobremu sercu i wsparciu finansowemu mój świat może stać się bardziej wesoły i kolorowy.
Pomóż mi walczyć z moją niepełnosprawnością i trudami codziennego życia.
Twoja pomoc to dla mnie szansa na zdrowy rozwój,  samodzielne i szczęśliwe życie.  Pragnę móc czerpać z życia wszystko to co najlepsze i móc cieszyć się nim tak, jak mogą moi rówieśnicy i tak jak Ty to robisz na co dzień.
 
Zwracamy się do osób dobrego serca o pomoc dla naszego synka Bartosza, bo szczęście to znaczy pomóc i spełniać marzenia a wesoła twarz dziecka jest piękniejsza niż kwiat.  


Proszę Was wstawcie na swój pasek boczny któreś zdjęcie i podlinkujcie do tego posta. Niech jak najwięcej osób dowie się o tym wspaniałym Chłopcu i jego dzielnej Mamie. Pomóżmy Bartusiowi razem :)

Każdemu kto wstawi do siebie zdjęcie albo przekaże swój 1%, pięknie dziękuję w imieniu swoim, Olgi i Bartusia :)


Życzę Wam miłego dnia :)
Buziaki :*


9 komentarzy:

  1. Aniu droga na ile będę mogła to pomogę - pomocy takiej się nie odmawia ja nalęże do tych ludzi - tak że spokojnie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Marii na Ciebie zawsze można liczyć Kobietko o wielkim serduszku :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. I've been surfing online more than three hours today, yet
    I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.
    In my view, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the internet
    will be a lot more useful than ever before.

    Feel free to visit my weblog bpi 1.m.r vortex

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej udostępniła to na moim blogu im więcej udęstępnień tym więcej odzewu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Very good post! We will be linking to this great article on our site.
    Keep up the great writing.

    Here is my web blog ... time instead - http://www.iglesiavidanuevamiami.org/UserProfile/tabid/153/userId/14946/Default.Aspx -

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there! Someone in my Myspace group shared this website with us so I
    came to check it out. I'm definitely enjoying
    the information. I'm book-marking and will be tweeting
    this to my followers! Fantastic blog and terrific design.

    my website ... nibbles and bits catering

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi there! This article could not be written any better!
    Reading through this article reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I am going to forward this post to him.
    Pretty sure he's going to have a good read. Thank you for sharing!



    Here is my weblog Kredit ohne Schufa ()

    OdpowiedzUsuń
  7. Great delivery. Great arguments. Keep up the amazing spirit.


    Feel free to visit my blog post Sit on top kayak reviews

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)