sobota, 18 stycznia 2014

Dla Ciebie na urodzinowy blog-hop CRAFT-SZAFY

Witam późną nocką :)
dzisiaj pokażę Wam pracę zrobioną specjalnie na urodzinowy blog-hop w Craft-Szafie :)


Zapytacie: co to ten blog-hop?
A nie powiem Wam :P Żartuję :)
Trzeba odwiedzić blog każdej z Dziewczyn zespołu Craft-Szafy, żeby zdobyć kolejną wskazówkę jak ma wyglądać praca i zobaczyć jakie cudeńka Dziewczyny przygotowały na nagrodę :) i pamiętajcie, żeby zostawić u Każdej komentarz. Potem wracacie na bloga Craft-Szafy i też zostawiacie komentarz :) Tworzycie według wytycznych i zgłaszacie swoją pracę :) a to wszystko do 26 stycznia.
Uwierzcie mi warto wziąć udział w tym wyzwaniu :) 
 Po szczegółowe informacje zapraszam na bloga Craft-Szafy.

A oto moja praca:







I jak Wam się podoba? Pierwszy raz tuszowałam cokolwiek - użyłam szczoteczki do zębów - tylko nie wiem czy tak można? A stempelek pożyczyłam od Szymusia :P A skoro mowa o Szymusiu - muszę się Wam pochwalić, że pierwszy raz powiedział ładnie "Tata" (dotąd mówił "Papa" albo "Tapa") :) Ależ Mójci był wzruszony :) aż miło było popatrzeć :) Szymuś ma już 2,5 roku ale późno zaczął  mówić.

Pamiętam, że zawsze chciałam dostać niebieską różę - pamiętacie jaki to był kiedyś hit? Oczywiście nie dostałam, bo byłam jeszcze za smarkata :) Jak Mójci zasłuży to dostanie ode mnie to serduszko na Walentynki :P

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem - od razu zrobiło mi się cieplej na serduszku :*
Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Zabawa fajna ale dla mnie za skomplikowana - super ci te serducho wyszło buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne serduszko! :) Też zawsze chciałam dostać różę w jakimś bajecznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! cieszę się, że się przełamałaś ze stemplami i tuszowaniem, zawsze ten pierwszy raz musi być:), dziękuję za zabawę z Craft-Szafą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na koszyczek serduszko z różami, fajny byłby na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)