czwartek, 23 stycznia 2014

Dla Babci i Dziadka

Na szybko dzisiaj Kochani tylko zdjęcia, bo późno już i padam na twarz :P
Z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka powstało kilka tworków - a dokładnie trzy, a jeszcze dokładniej dwa nowe i jedno przerobiłam :)

Pół parasolki i różowe serduszko wręczyliśmy w imieniu wnusia Szymusia Jego Babciom i Dziakom (czyli moim Rodzicom i Teściom). W przyszłym roku już chyba sam namaluje laurkę dla Dziadków :)







Powyższe serduszka są od  Meg - z naszej pierwszej wymianki :)

Pół parasolki zgłaszam na wyzwanie w Magicznej Kartce - "Praca z różami dla Babci LUB Dziadka". Więcej informacji tu:





A czerwone serce pełne róż jest dla mojej Babci Anielci :) Bardzo się Jej podobało :) Mimo iż mam już swoje latka, lubię robić prezenty na Dzień Babci własnoręcznie :)





Dziękuję Wam za bardzo miłe komentarze pod poprzednim postem :) Koszyk wciąż jest do wzięcia :)
Wreszcie i u mnie jest zima :) mało śniegu ale zawsze coś :) i mrozek :)
Miało być krótko a wyszło długo :)
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wszystko,ale parasolki podobają mi się najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wszystko piękne ale parasolka mnie urzekłą no i tzrymam kciuki za twe wyzwanie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie kochana :) na pewno babcie i dziadkowie zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, piękne, piękne! A jakie pracochłonne!
    Domyślam się, że w pracy nie zostały użyte materiały Magicznej Kartki, a jest to wymagane do wzięcia udziału w losowaniu nagrody :) Niemniej jednak, dziękujemy za wspólną zabawę z Magiczną Kartką. Dobra zabawa jest najważniejsza! :) A Twoje bukiety są po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety chyba nie doczytałam wymagań :) szkoda :(

      Usuń
  5. Mimo to: Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :) :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. znacie jakieś inne fajne prace dla babci i dziadka? bo nie mam za bardzo czasu:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)