poniedziałek, 6 stycznia 2014

Co było w środku?

Witam Wszystkich pierwszy raz w Nowym Roku :) 
Trochę mnie nie było przez choróbsko paskudne, ale mam nadzieję, że to już koniec. Oby :)
Ta pogoda jest taka niezimowa, że aż mnie dobija - Was też? Tęsknię za śniegiem (i za mrozem, który wymrozi wszystkie zarazki i choróbska) - co zimę udaje nam się z Moimci zapomnieć o naszym wieku :P i choć na chwilę powrócić do dzieciństwa - czytajcie: pozjeżdżać na workach z górki :) albo na tyłku :P W tym roku chyba się nie uda.

Ale ja nie o tym :)
Przeglądałam dzisiaj zdjęcia z aparatu, bo trochę się ich nazbierało a i dzień taki leniwy. Znalazłam zdjęcia exploding boxa z candy. Przejrzałam posty i okazało się, że w tym szale  tworzenia świątecznych ozdób zapomniałam Wam pokazać co było w środku :)
Taaaadaaam:












Koszyczek jest zdobyczny - z giełdy w Lubinie, a papier w pitaszki z Lidla.

Święta się skończyły, Nowy Rok się zaczął, choróbsko minęło - koniec lenistwa! Czas brać się do roboty :)

Dziękuję Wam za miłe słowa w komentarzach :) Życzę miłego wieczorku :*
Buziaki :*


6 komentarzy:

  1. Wow takiej pięknej kartki w 3d nie widziałam. Przede wszystkim wspaniały jest ten kosz kwiatów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i oryginalna praca;))
    Jeszcze takiego pudełka, z taką niespodzianką nie widziałam;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nie pisałaś mi ze jesteś chora - ach dobrze że już wyzdrowiałaś - piękne te pudełeczko a w środku to ja ci powiem tak o mało w ekran nie wpadłam - śliczności a za śniegiem już nie tęsknię jak mi wiosenne kwiaty na parapecie zaczynają kwitnąć ale co tam może być ale z prawdziwym śniegiem a nie pluchy i zlodowaciałe chodniki na taką się zgadzam buziaki ślę i nie choruj już bo kto tu będzie piękne rzeczy pokazywał i miłe słowa pisał Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorowy blog:) Tymczasem idę oglądać dalej.
    Dziękuje za udział w candy na moim blogu.
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pudełeczko, idealne w każdym szczególiku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)