czwartek, 26 grudnia 2013

Zestawy prezentowe

Święta, Święta i po Świętach jak to mówią :)

W tym roku prezenty częściowo robiłam własnoręcznie. Zdradzę Wam, że zajarałam się dekupażem - częściowo widziałam na blogach tu i tam ale też na kiermaszach. Cuda cuda i cudeńka :) Bombki przewspaniałe a pudełka, kuferki, pojemniki - no miodzio :)

I tak sobie wymyśliłam, że w tym roku zrobię zestawy prezentowe składające się między innymi z:
pudełka na herbatę,
podkładek pod kubki,
podkładek z patyczków do lodów
i kalendarza na ścianę :)
A dodatkowo coś z papierowej wikliny i coś słodkiego :)

Oto zestawy - dla Rodziców, Teściów i Babciuni z Wujkiem:




Wiecie to mój debiut dekupażowy :) nie zawsze serwetka chciała się ładnie przykleić :)

Kalendarz przykleiłam na szpatułkę do naleśników :) wpadła mi w oko w Dino :) resztę kupiłam na allegro u Sprzedającego Manufaktura Dobrych Klimatów.










Do zestawu dla Babci i Wujka było jeszcze drzewko różane:


Jutro pokażę Wam co ja dostałam - piękny prezent i też ręcznie robiony :) A Wy co dostaliście ??
Dziękuję Wam za wszystkie życzenia :)
Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. Prezenty prześliczne tylko pogratulować wykonania i pomysłów:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O Aniu to są śliczne dopiero prezenty na pewno się spodobały bo bardzo przydatne - sliczne wszystko Marii śle buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję debiutu ;) piękne prezenty stworzyłaś

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu :) nieustannie kochana mnie zaskakujesz:) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli to debiut to bezapelacyjnie masz do tego talent!!! Śliczne komplety!

    OdpowiedzUsuń
  6. no jak początki to będzie dobrze:) nie jestem jakimś super ekstra znawcą, ale tacę robiłabym inaczej - podkład z jasnej farby najlepiej w kolorze tła serwetki (wówczas ładnie wydobywają się kolory serwetki) i prościej przyklejać mniejsze motywy, wycięte wydarte, nie marszczy się tak....ale to mój pomysł....sama do wszystkiego dojdziesz jeśli spodobała Ci zabawa w decu:) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne prace! Az ciężko wzrok oderwać!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)