poniedziałek, 2 grudnia 2013

Wyniki candy aktualizacja

Jak pisałam, na wiadomość z adresem od Wygranej osoby czekałam do dzisiaj do godz. 20.00 a nawet i pół godziny później. Niestety Czarna dama nie zgłosiła się po wygraną.
Szymuś wylosował już kogoś innego i bardzo mu się to spodobało :), a mianowicie:



Gratulacje! Wygrywa więc mroczka z bloga Chata pod lasem
Proszę o adres i kolorki okienka na e-mail ania.smoron@gmail.com
Uwaga! na wiadomość czekam do środy do godz. 20.00 a potem losuję Kolejną Osobę.

Jeszcze raz gratuluję!

Buziaki :)
Idę kąpać mojego Małego Osmarkańca Kochanego :)

3 komentarze:

  1. :) gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) Szkoda, że nie na mnie padło tym razem:))

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni ;)
    Paczuszka poszła jednak dzisiaj, bo wczoraj musiałam do późna siedzieć na uczelni. Mam nadzieję, że do piątku dojdzie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)