niedziela, 29 grudnia 2013

Pudełko na biżu :P

Wiem, że miało być wczoraj, ale wybaczcie - Dziecię mi się rozsmarkało: dziękujemy za katar Wujkowi!
Teraz mam chwilkę, bo smacznie zasnął u boku Mojegoci - takie pasjonujące są skoki narciarskie :)

Pudełko na biżu :P - odkąd taka jedna Paulina kiedyś tak nazwała biżuterię, często gęsto tak mówię i się zawsze śmieję :P. Dostałam czyste pudełko od Mojegoci i sobie ozdobiłam przepiękną serwetką zakupioną na allegro:





Wierzch przed naklejeniem serwetki pomalowałam na biało a w środku nie malowałam - i też jest ładnie :)

Dziękuję w imieniu Benity za przemiłe słowa dotyczące mydełek :)
Buziaki :*



15 komentarzy:

  1. Ale piękne to pudełko...ja całe pomalowałabym na biało.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też całość potraktowałabym na biało:) (wygląda ładnie z obu stron bo jaśniutkie drewno z którego jest szkatułka) pudełko dzięki serwetce i Twojemu wykonaniu piękne:) często oglądam serwetki na all bo lubię różane motywy ale tego jeszcze nie wypatrzyłam, zdolniacha...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne kocham róże więc szczególnie śliczne jest i pojemne a to jest ważne na nasze drobiazgi buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda pudełeczko. Zgadzam się z dziewczynami - także pomalowałabym je na biało. Różyczki na serwetce są śliczne i przez to całe pudełko nabrało "romantycznego" charakteru.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być białe ale nie spodziewałam się, że to jasne drewno będzie takie ładne :) pociągnęłam je tylko 2 razy lakierem :) A serwetka rzeczywiście mi się trafiła piękna :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Z jasnym drewnem też wygląda super. :) Pozdrowionka!:)

      Usuń
  5. Zapraszam na czekoladową wymiankę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Zapraszam do wzięcia udziału w naszym pierwszym wyzwaniu, które trwa do 16.01. Temat wyzwania i wszystkie zasady znajdziesz na blogu http://www.e-kaleta.blogspot.no .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne pudełeczko:) Dobrze, ze nie malowałaś go na biało, szkoda tak piękne, naturalne drewno zamalować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:) bardzo ładne pudeleczko:) pozdrawiam serdecznie:) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci to wyszło :) Śliczna serwetka. I wykonanie, że mucha nie siada.
    Jak Ci się udało ozdobić wewnętrzną stronę bez zagnieceń? Masz jakiś patent? :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najpierw docięłam serwetkę to rozmiarów wnętrza, posmarowałam najpierw klejem, przyłożyłam serwetkę i palcami delikatnie wygładziłam zagniotki, a potem znowu klejem. Ale to chyba wszyscy tak robią? Czy nie? Buziaki :*

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)