czwartek, 19 grudnia 2013

Po kiermaszu i brak czasu

Wiem, że późno, ale przygotowania do Świąt pochłaniają cały mój czas :)
 
A na kiermaszu fajnie było!
Kiermasz odbywał się w Gminnym Ośrodku Kultury i Rekreacji w Piotrowicach koło Chojnowa - bardzo urokliwy budynek, chyba poniemiecki, o grubych murach i pięknych łukach w środku :) Występowały różne zespoły lokalne - głównie w wiekowym składzie :) Podziwiam takich Dziadziusiów i Babuleńki :) Fajnie, że nie siedzą w domu, tylko mają swoją pasję. Może nie koniecznie mi się podobał repertuar :P ale to po prostu nie moje klimaty. 

Powiem Wam, że nastawiłam się na nowe znajomości i poznałam kilka fajnych i bardzo utalentowanych osób.
Bardzo fajne atrakcje przygotowano dla Dzieciaczków. M.in malowanie buziek, malowanie domków kartonowych, dekorowanie pierniczków i wizyta na kolanie Mikołaja :P

Moje stoisko:


Dorobiłam kilka bombek z haftem krzyżykowym i cekinami - bardzo się podobały, a dwie nawet sprzedałam. Zrobiłam jeszcze medalion dekupażowy :P z aniołkami - też poszedł szybko. I nawet bombka guzikowa wywołała uśmiechy na twarzach i znalazła swoją Właścicielkę :)
Powiem Wam, że kwotowo wyszło nawet lepiej niż w Lubinie a było o wiele sympatyczniej :)

Dziękuję, że zaglądaliście do mnie w ostatnim tygodniu i zostawialiście miłe komentarze. Witam też kolejnego Obserwatora :)
Uciekam do garów. 
Buziaczki :*

Ach....zapomniałabym. Zrobiłam jeszcze takie dwa drzewka - nie znalazły swoich właścicieli, ale jedno pięknie się prezentuje w mojej łazience :P








Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Fantastycznie prezentowało się Twoje stanowisko, widzę że nad swoim muszę popracować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stanowisko. Miło czytać, że kiermasz był udany. Oby takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój stół na kiermaszu wyglądał świetnie. Drzewka są cudne!Te ostatnie fajnie się komponuje z kafelkami niebieskimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miałąś ekspozycję na kiermaszu - aleś tego nawystawiała kochana cud miód istne szaleństwo kolorystyczne a choineczki są tak śliczne że patrzę i patrzę i muszę zmykać bo mam moc obowiązków buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanego kiermaszu :) A drzewka świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)