wtorek, 31 grudnia 2013

Koniec Roku/Początek Roku

Witajcie :)
pewnie świetnie się bawicie właśnie na jakiejś imprezie Sylwestrowej :) życzę Wam więc szampańskiej zabawy do białego rana :)
A w Nowym Roku życzę Wam samych dobrych dni i pięknych chwil, dużo weny i sił, zdrowia i miłości - oby ten Nowy 2014 Rok był lepszy albo co najmniej tak samo dobry jak mijający 2013 :)

Ja niestety siedzę w domu, z katarem i wielką paką chusteczek. Tak tak - tylko ja, katar, Mójci i Blur na Xboxa :P Braciszek wpadł niedawno :) Także uciekam :) Muszę dać im wycisk :P

Zapomniałam pokazać Wam drzewko dla Benity - na specjalne życzenie:




 Dziękuję Wam że jesteście i że zostawiacie miłe słowa :) To dla mnie bardzo ważne. Witam kolejnego Obserwatora :) Miło mi, że grono się powiększa i że zostajecie ze mną na stałe :)
 Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Piękne Aniu kochana drzewko a teraz wszystkiego dobrego w tym Nowym 2014 roku zdrowia i co tam sama sobie życzysz buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne drzewko ;)
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże na drzewku są przepiękne!
    Dużo zdrowia życzę! I wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co dobre w Nowym Roku - piękne różyczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne różyczki na drzewku :)

    Ja Sylwestra spędziłam podobnie jak Ty-chora,tylko że leżałam w łóżku z gorączką 40 stopni :/. Wszystko przez wirusy- nawet nam w Sylwestra nie dadzą od siebie odpocząć ;)
    Pozdrawiam i zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)