wtorek, 3 grudnia 2013

Drzewka świąteczne ale nie choinki

Pierwsze drzewko to nasza zeszłoroczna kula spod żyrandola :) Przerobiłam ją na drzewko, bo musiałam uciąć wstążkę bardzo krótko, żeby ją w ogóle zdjąć - tak ją zaplątaliśmy, żeby się trzymała :) Na doniczkę nakleiłam gwiazdy betlejemskie wycięte z serwetki:



Drugie drzewko to kula z kawy na świątecznie:




Coś mi tylko doniczka łyso wygląda - muszę nad nią jeszcze popracować :)

Dziękuję Wam za komentarze pod poprzednimi postami i witam kolejnego Obserwatora :)
Kolejnego losowania nie będzie - mroczka już się ze mną skontaktowała, paczka zapakowana i jutro wysyłka :)

Wczoraj i dzisiaj dostały do mnie paczki z wymianek, na które się zapisałam i nie mogę ich otworzyć aż do 6 grudnia. A bardzo ciekawa jestem co jest w środku. Hmmm........ ćwiczenie anielskiej cierpliwości :) Wyobrażacie sobie takie katusze?

Buziaki :)

7 komentarzy:

  1. Przepiękne kule, ta kawowa jest zachwycająca

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu droga drzewka są śliczne - masz tyle zdolności co ja nie mam na takie sprawy cierpliwości nic ująć nic dodać tyle tylko że idę pisać do ciebie meila na skzrynkęo2 - buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. poszło na o2. to zaglądnjj buziaczki Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne drzewka:) i nietypowo zrobione.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super drzewka!!! Gratuluję cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda, moim zdaniem doniczce niczego nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzewka przepiękne-szczególnie podoba mi się to z szyszek;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)