środa, 11 grudnia 2013

Coś miłego mnie spotkało :) i zapomniane koszyki

26 listopada napisała do mnie Pani Justyna z serwisu dobre.pl, że spodobały Jej się moje dekoracje świąteczne :) Zaproponowała mi również napisanie krótkiego artykułu o dekoracjach moich właśnie do prowadzonej przez Nich domeny dobryarchitekt.pl do działu Dekoracje :)
Wyobraźcie sobie jaka byłam zdziwiona, że wyróżniono akurat mojego bloga i moje świąteczne wytworki :) Już nie powiem jaka byłam szczęśliwa :) prawie skakałam z radości.
Jako że 8 grudnia miałam jechać na kiermasz i byłam akurat w trakcie przygotowań, no i jeszcze Szymuś mi się rozsmarkał - umówiłam się z Panią Justyną, że na spokojnie po kiermaszu napiszę  i wyślę razem ze zdjęciami.
Wczoraj zabrałam się za pisanie. Powiem Wam szczerze, że nigdy nie miałam talentu do pisania i owy artykuł zajął mi więcej czasu niż się spodziewałam. Ale udało mi się go napisać i późno w nocy wysłać.

Jeżeli macie ochotę poczytać co napisałam zapraszam serdecznie Płonące motyle: świąteczne klimaty.

Napiszcie jak mi poszło.

Od razu założyłam sobie konto na serwisie dobre.pl i dodałam parę swoich prac, bo w sumie Każdy z Was gdzieś coś wystawia i sprzedaje a mi jakoś tak umknęła ta kwestia - u mnie tylko lokalna sprzedaż była do tej pory. Banerek do moich wytworków znajduje się na bocznym pasku bloga.

Bardzo dziękuję Pani Justynie za możliwość napisania artykułu i za fajną promocję mojego bloga.

Przedstawiam Wam również moje zapomniane koszyki :)







Dziękuję za Wasze miłe słowa i witam kolejną nową Osobę wśród Obserwatorów :)
Życzę miłego dnia :)
Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. Faktycznie to bardzo miłe, każde tego typu wyróżnienie jest miłe. Cieszę się razem z Tobą i życzę pwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Aniu z całego serca ci gratuluje takiego wyróżnienia i możemy sobie podać prawie ręce ale ja jeszcze nic na wszelki wypadek nie ogłaszam bo nie widzę teraz robić zamętu - ale tobie kochana taki zastrzyyk dostany od życia pozytywny będzie długo owocował - pilnuj tego bardzo proszę - poszło ci super piękne prace robisz buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia:) napewno doda Ci skrzydeł tworczych:) przepiękne koszyki,zazdroszcze talentu:) na żywo muszą być jeszcze ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje koszyczki są superanckie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Koszyki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne koszyczki każdy wykonany z pomysłem :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł dobrze się czyta, spisałaś sie na medal ;)
    Koszyczki są sliczne w szczególności urzekła mnie ta gwiazdka ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Twoimi koszyczkami:)muszę jeszcze popracować nad moimi:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)