środa, 4 grudnia 2013

Barbarom i Górnikom

Dziś składam najserdeczniejsze życzenia imieninowe Wszystkim Barbarom - dużo zdrowia, szczęścia i miłości, samych pogodnych dni i radości.

Dla jednej Pani Basi powstało nawet takie oto drzewko:


A że Święta Barbara jest patronką Górników (i nie tylko), a mój Mąż jest Górnikiem właśnie - życzę Wszystkim Górnikom spokojnej, bezpiecznej pracy i szczęśliwych powrotów do domu.

Mężu Mój Górniku martwię się o Ciebie codziennie - rano zawsze się przebudzam jak wychodzisz do pracy, potem zastanawiam się co robisz i czy bezpiecznie wyjechałeś - tak bardzo boję się Ciebie stracić - kocham Cię :*




Wczoraj wieczorkiem zarobiłam ciasto na pierniki :) Będziemy dzisiaj duuuużooooo pierniczyć :) Szymuś będzie w swoim żywiole :) Ma nawet swój wałeczek :) Przepis na najlepsze pierniki na świecie znajdziecie TUTAJ. (w następnym poście są gotowe pierniki). Przepis pochodzi z nieistniejącego już bloga Caritki. Robię te pierniki od 4 lat i są pyszne, mięciutkie, aromatyczne i takie dobre, że zawsze dzielę się nimi z bliskimi :) i wychodzi ich bardzo dużo :)

Dziękuję Wam, że jesteście i komentujecie moje potworki :)
Buziaki :) Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Prześliczne drzewko różyczek.Wyglądają jak prawdziwe.
    Zyczę udanego piernikowania :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje potworki jak je nazywasz są piękne a za twoim pośrednictwem skłądam również wszystkim Basiom i górnikom wszystkiego najlepszego Marii
    P.S> wczoraj wysłałam ci długi list na pocztę o2 czy go otrzymałaś kochana czy jak

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drzewko, no i piekny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)