sobota, 7 grudnia 2013

6 grudzień :) Wymianka mikołajkowa

Edyta z Kubkiem Kawy z bloga Strzępki i okruchy zorganizowała fajną wymiankę Pod patronatem Świętego Mikołaja. Nie mogłam się nie zapisać :)
Ja byłam Mikołajową dla Anny T z bloga W kolorowym świecie Ani
a moją Mikołajową została Natalia F z bloga Wszystkie moje pasje w jednym miejscu

Zasady (w skrócie):
- po wylosowaniu par trzeba było napisać i wysłać do swojego Mikołaja list z listą 12 życzeń - co by się chciało dostać :) tylko w ramach zdrowego rozsądku :P
- Mikołaj wybiera z listy co najmniej jedną rzecz - lub więcej - i obdarowuje Osobę ze swojej pary,
- trzeba zapakować prezent jak prezent :)
- nie wolno otworzyć paczki wcześniej niż 6 grudnia - czyli ćwiczenia silnej woli :)

Popatrzcie co przygotowała dla mnie Natalia:



Oboje z Moimci (też nie mógł się doczekać wielkiego otwarcia paczki, choć uparcie twierdził, że nie obchodzi go co jest w środku :P) już parę minut po północy otworzyliśmy paczkę :)
I oboje jesteśmy pod wrażeniem talentu Natalii i pięknie wyplecionej tacy, filiżanki i bardzo sprytnych podkładek pod kubki :) Ale najbardziej zachwyciło mnie malowanie kawą :) Mam nadzieję, że Natalia zdradzi mi swój przepis :) Już do Niej napisałam :)
Dziękuję Ci Natalio za prezenty i słodkości, i cudny wierszyk w kartce :)



A to wysłałam ja do Anny T - już wiem, że się podobało :) Cieszę się Aniu :)




Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Baaardzo się cieszę, że Wam się podobała zawartość paczki ode mnie :) przepis na barwienie kawą wysłałam, mam nadzieję, że nie za skomplikowanie to napisałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wymianka,wszystkie plecionki bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymiana :) też bym z chęcią wzięła w takiej udział :)
    plecionki super zarówno te które wysłałaś jak i te otrzymane w prezencie
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że wymianka udała się!!!! I wysłane i otrzymane prezenty są piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)