sobota, 7 grudnia 2013

6 grudzień :) Wymianka kalendarzowa - małe spóźnienie przez Ksawerego

Ale mnie wczoraj ten Ksawery zrobił! Tak zawiało aż mi neta zabrało :P Ale nadrabiam szybko dzisiaj :)

Zapisałam się na blogu anielskie tchnienie na wymiankę kalendarzową.
Moją parą została Kinga decupagekinii z bloga Moje małe decupage.
Trzeba było:
- zakupić i własnoręcznie ozdobić kalendarz na przyszły rok oczywiście :) lub wykonać go samodzielnie jeśli ktoś potrafi - ja nie :/
- dołożyć własnoręcznie wykonane coś
- dołożyć dobrą czekoladę.

Zobaczcie co dostałam:



Paczkę otworzyłam parę sekund po północy :)
Kalendarz jest oklejony serwetką :) super to wygląda :)
A pudełeczko jest cudowne! A zawartość jeszcze lepsza :) Będę miała bezpieczne bombki na choinkę :) I zakładka :) Chyba Kinga wie, że lubię czytać :)
A ten krem +30 :) Mójci się śmieje, że jeszcze muszę trochę poczekać z używaniem :P 
Bardzo dziękuję za cudne prezenty i za słodkości :)

Oto co wysłałam (mam nadzieję, że się podoba):



Buziaki :*
Zaraz post z następnej wymianki :)

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję Ci za udział w zabawie. Kalendarze jak i pozostałe prezenty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba podoba;)
    a z tym kremem tak głupio wyszło:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)