środa, 11 grudnia 2013

6 grudzień :) prywatna wymianka z Meg :)

Po ostatniej wymiance z Meg z bloga Meg's handmade od razu umówiłyśmy się na następną :)  taką mikołajkową :)

Popatrzcie jakie cuda dostałam od Meg:





Szymuś jak zobaczył ten mały grzebyczek przy czerwonej bransoletce, chciał się nim uczesać :)

Meg chciała tylko koszyczek, ale jak miałam wysłać pusty koszyk? Musiałam chociaż cokolwiek do niego wrzucić :)





Ale zdjęcia oczywiście nie zrobiłam. Tak to jest jak się człowiek spieszy. Resztę musicie zobaczyć u Meg :)

Wymianka była na 6 grudnia ale piszę dopiero teraz, bo paczka się zagubiła. Jak się okazało została dołączona do awizo z Vistaprint - nie wiedzieć czemu i nikt nie potrafił tego na poczcie wyjaśnić.

A to owa tablica reklamowa :) bardzo fajna i duża:



Dziękuję za Wasze komentarze :) :)
Buziaki :)


1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)