sobota, 30 listopada 2013

Wyniki :)

Dokładnie rok temu założyłam bloga - ależ ten czas szybko leci :) Nie będę Was zanudzać statystykami, bo pewnie Wszyscy chcą wiedzieć do kogo powędrują cukierasy, a trochę się ich uzbierało :)

Komentarzy było 51 ale dwa były podwójne, więc w sumie zapisało się 49 osób. Niektórzy z Was zostali moimi Obserwatorami - co nie było wymogiem zabawy - dziękuję Wam :)

A więc, się podobno nie zaczyna od tego zwrotu :) mawiała tak moja Polonistka z liceum :) A więc Wszyscy Uczestnicy zostali zapisani na kartki, każdego z Was odwiedziłam, zaobserwowałam (wyjątkiem jest parę osób ale to blogger płatał mi figle i nie mogłam Was zaobserwować - co nadrobię w innym terminie :)):

 
 potem pocięłam kartkę w paski:



poskładałam każdy pasek, umieściłam w niechcianym kuferku:

 
i mój Osobisty Żółw Kanapowy Losujący - czyli Szymuś - wylosował:



Gratulacje :) Osoba Wylosowana to:


Czarna dama z bloga Misiowy Zakątek

Proszę o wiadomość z adresem i wyborem koloru okienka na e-mail ania.smoron@gmail.com
Uwaga! na wiadomość czekam do poniedziałku do godz. 20.00. Potem Losuję kolejną Osobę.


Jeszcze raz gratuluję a Wam Wszystkim dziękuję za zabawę :)
Buziaki :)

12 komentarzy:

  1. Aniu ja ci dziękuję za przemiłą zabawę a wylosowanej osobie serdecznie gratuluję buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję, słodkiego masz synka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wylosowanej i podziękowania za zabawę dla Ciebie. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Czarnej Damy !!!
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Dzięki za możliwość zabawy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawe i gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)