piątek, 22 listopada 2013

Okno na okno

Wczoraj zachachmęciłam trochę patyczków do lodów ze sklepu :P Powstało z nich coś i coś - ale to innym razem :) A z reszty zrobiłam 4 podkładki pod kubek - ale to też nie dzisiaj.
Bo dzisiaj :) z reszty reszty zabrakło mi już na podkładki i powstały dwa okienka. I tak sobie dzisiaj wymyśliłam, że zrobię okienko na okienko albo gdzie tam kto chce je powiesić :)
Proste ale ładne - mi się przynajmniej podoba :)
Taaaadddaaaammmm:





Obserwatorów przybywa - witam Wszystkich serdecznie. Dziękuję za Wasze miłe słowa pod poprzednim postem, cieszę się, że podobają Wam się bombeczki :)

Za tydzień kończy się moje rozdanie - kto jeszcze się nie zapisał zapraszam tutaj albo na banerek na pasku bocznym. Z okazji, że napisałam już ponad 150 postów (ten jest dokładnie 152) dokładam do candy coś świątecznego niespodziankowego :)

Buziaki :* Miłego weekendu życzę :)

2 komentarze:

  1. O, jakie piękne, a jakie proste! :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - no no zachachmęciłąś ? powiadasz ale cudo wymodziłaś - śliczne piękne i cudowne buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)