piątek, 15 listopada 2013

Kartki świąteczne cz. 3 białe

Ale wczoraj poszalałam :) Zamiast dłubać, zasiedziałam się na Waszych blogach - bo troszkę Was ostatnio zaniedbałam. Poznałam też duuuużooooo nowych blogów i zapisałam się na 22 candy :P szok! Nawet nie wiedziałam, że na aż tak dużo, ale dzisiaj policzyłam i złapałam się za głowę :P Ale wiecie jak to jest - od candy do candy i się uzbierał cały worek cukierasów - sprawdźcie na pasku bocznym. Gdybym wygrała chociaż jedno...... co jeszcze się nie zdarzyło od niemal roku :( ale jestem dobrej myśli :)

Zapisałam się też na wymiankę kalendarzową w Anielskim tchnieniu zapisy jeszcze tylko dzisiaj do północy :) Zapiszcie się - fajny pomysł - a może spotkamy się w parze :)

Powiem Wam też coś w tajemnicy - zakochałam się w Anielicach z bloga Z Aniołami żyje się lepiej. Cudowne cuda cudeńka - od paru dni to numer jeden na mojej liście podchoinkowej :)

Ale się rozgadałam :) a o kartkach miało być :P
Oto więc i one - na białej bazie - każda inna :)






Witam nowych Obserwatorów :) I  dziękuję Wam za te wszystkie słowa w komentarzach - aż miło się robi na sercu jak się je czyta :)

Życzę Wam miłego i cieplutkiego dnia :)
Do zobaczenia jutro - na ostatniej części kartek świątecznych.

Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Masz już pokaźna kolekcję karteczek. U mnie też ruszyła już produkcja. Bardzo różnorodne są Twoje karteczki. Najbardziej podoba mi się ta z guziczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow co za wysyp pięknych kartek

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! Te krajobrazy są urocze! Ja zakochałam się w w kartce z bombkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo rzeczywiście sporo tego candy, też zapiszę się...do niektórych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)