czwartek, 14 listopada 2013

Kartki świąteczne cz. 2 czerwone

Jak obiecałam, dołożyłam coś do cukierasów - zajrzyjcie tutaj. Mam nadzieję, że skuszę tym kolejne osoby :)

Dzisiaj było takie piękne słoneczko, że zdjęcia wychodziły mi za pierwszym razem - oby więcej takich dni :)
A oto kolejne kartki. Tym razem na bazie czerwonej - różne różniste :)





Pięknie dziękuję Wam za miłe słowa pod poprzednim postem. Cieszę się, że mnie rozumiecie.

Wy też tak macie, że czasami nie wiecie za co się zabrać, bo chcielibyście zrobić milion rzeczy na raz? Ja tak mam bardzo często :) Kiedy mój Synuś idzie spać w południe, robię szybki obiad i tak dużo chciałabym zrobić w tak krótkim czasie, że wydaje mi się, że godzina jest ledwie minutą. Czasami Szymek nie chce spać w dzień i wtedy chodzę z kąta w kąt i ręce mi chodzą, bo tak się rwą do roboty :) Jak już zaśnie wieczorem, siedzę pół nocy i dłubię :) Wy też tak macie?
Dostałam zaproszenie na Lubińskie Betlejem - kiermasz rękodzieła - który odbędzie się 8 grudnia. Bardzo się cieszę, że Organizatorzy o mnie nie zapomnieli :) Mam tyle pomysłów, tyle chciałabym zrobić - czasami coś zacznę i w połowie biorę się za co innego :) Jestem pozytywnie zakręcona - jak to ostatnio powiedziała moja Mama, albo jak ja to mawiam: zakręcona w papierową rurkę :)

Życzę dobrej nocki :) Jutro kolejne kartki. Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Tak! Też tak mam. Moja starsza(aż 2,5 roku :) ) już nie śpi w południe, a Synuś niebawem roczek ...śpi,ale muszę być na wyciągnięcia paluszka...W dzień każdą wolną chwilę poświęcam ...takim prozaicznym,a tak ważnym sprawom jak sprzątanie i gotowanie. Jak szkraby zasną zasiadam do "robótek" mój szwagier nazywa to manufakturą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam tylko potem również wielki rozgardiasz wszystko zaczete i nie wiem potem które skończyć - gratuluje zaproszenia a karteczki są sliczniutkie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. witam cię na molm blogu bardzo fajne kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)