środa, 13 listopada 2013

Kartki świąteczne cz. 1 niebieska

Sama musiałam zrobić zdjęcia kartek :P i dlatego mi trochę nie wyszło - nasz aparat nie chce ze mną współpracować.

Dzisiaj porcja kartek na niebieskiej bazie :) Nie znam się na tym, nie mam maszynki i takich tam różnych - tak czułam i zrobiłam tak jak umiałam - wykorzystując stare kartki, obrazki i zakupione papiery i przydasie - wkładając w nie swoje serce :) Mam nadzieję, że znajdą się nabywcy :) i że chociaż niektórym z Was się spodobają.





W środku miały być życzenia, ale nie ma. Stwierdziłam, że miło będzie dostać kartkę z własnoręcznie napisanymi życzeniami. Ja cenię sobie takie najbardziej :)

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem :) Cieszę się, że podobała Wam się bombeczka :)
Jutro kolejna porcja kartek i dokładka do candy :)

Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :) nic się nie martw mój aparat też nie współpracuje tak jakbym tego chciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Tez uważam, że w środku powinny być własnorecznie napisane słowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękne kartki, ale najważniejsze że wykonane z pasji i z serduchem ;) zawsze miło jest taką samodzielnie wykonaną dostać z życzeniami świątecznymi ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, widać, że wkładałaś w nie serce - takie są najpiękniejsze :)
    Koszyczek, koszyczek... Chciałabym taki okrąglutki, średnica mniej więcej 15 cm, wysokość może 10 :) i może bez róż - będzie na wiele okazji ;) A Ty już wiesz, co byś chciała w zamian? :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)