niedziela, 3 listopada 2013

Herbatnik :)

Dawno już znalazłam na stronie stylowi.pl w kategorii diy-zrob-to-sam przepis na herbatnik :P i wiecie jak to jest - nigdy nie ma czasu na to co się zaplanowało a co dopiero na jakieś dodatkowe rzeczy :) Czas się wreszcie znalazł :) i oto mój herbatnik:






Ha..... pewnie myśleliście, że chodzi o ciasteczko :) nic bardziej mylnego. Szkoda, że miałam już tylko taki papier, ale też wyszło ładnie. Jak zakupię (a może gdzieś wygram :P) inny papier, wyprodukuję więcej herbatników, na herbatę w saszetkach :) Fajne na prezent - co sądzicie?

I jeszcze tutaj macie zdjęcie ze stylowi.pl, z którego korzystałam:


Cieszę się, że już tyle osób zapisało się na moje candy a niektóre nawet dołączyły do grona Obserwatorów (witam :)) chociaż nie było to koniecznością :) Dziękuję też za przemiłe słowa :)

Życzę Wam miłej niedzieli :)


7 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne a z czajniczka bym jeszcze zrobiła podkładkę i zawieszkę na ścianę mogę porwać twój pomysł serdeńko? bardzo proszę tylko do użytku mojego domowego buziaczki ślę Marii jeszcze raz śliczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to nie mój pomysł - sama go pożyczyłam :) nie mogę się doczekać co Ty z niego zrobisz :) mam nadzieję, że pojawi się na Twoim blogu :) Buziaki :*

      Usuń
  2. fajne? to jest ekstra, pięknie prezentuję się na stole, jest oryginalne i jak dla mnie przytulne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że ten papier pasuje idealnie :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam zapisany ten pomysł ze stylowych i calą mase innych:0 tylko czasu brak:)
    slicznie Ci wyszedł,tak stylowo-angielsko:) popołudniowa herbatka u królowej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, świetny pomysł! Też zapisuję go sobie do moich (których już jest niemało...) ;)
    Co do wymianki okołoświątecznej - sama nie wiem, co bym mogła chcieć... Ale może jakiś koszyczek, coś jak ten okrągły, który pokazywałaś bodajże dwa posty wcześniej?
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jakie to ładne! rzeczywiście na prezent idealne, a Twój naprawdę śliczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)