piątek, 29 listopada 2013

Gwiazda

Oj, należała się ta gwiazda i czekała na wenę :) ale się doczekała i wygląda tak:



Nie mam czasu. Ledwo siądę do roboty, a tu już przydało by się iść spać. A jak już zasiądę do laptopa to samo przejrzenie codziennie Waszych nowych postów zajmuje mi godzinkę - co najmniej :) bo zawsze gdzieś po drodze się zawieruszę :) Ojojojojojoj....... czemu ten czas tak szybko ucieka? Tyle chciałabym zrobić. Mam tyle pomysłów, które chciałabym zrealizować albo coś nowego wypróbować. I do tego dzisiaj było tak paskudnie :/ Trochę dzisiaj powstało, ale to później Wam pokażę, bo teraz czas lulu.
To do zobaczenia/słyszenia/czytania później :)

Pamiętajcie, że jeszcze tylko dzisiaj możecie się zapisać na cukierasy :)
Buziaki :)

1 komentarz:

  1. Gwiazdka ładna, a co do czasu, no cóż ja też mam takie odczucia. Ucieka szybko, chęci mamy sporo, ale cóż trzeba je rozkładać w czasie i wybierać co najważniejsze. Ot takie całe życie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)