piątek, 29 listopada 2013

Dom pełen okien

Jestem :)
Wczoraj trochę przeholowałam - za długo posiedziałam - i dzisiaj nie mogłam się rano obudzić na dźwięk budzika - czytajcie: Szymusia :) Oj Biedny się rozpłakał i rozżalił na całego zanim wstałam.

Trochę porobiłam okienek :) tak ze 20 :) fajnie mi się je robi a i efekt też jest fajny :)
Jedno okienko podarowałam Pani Ewie z Kwiaciarni za to, że tak dużo rzeczy ode mnie bierze - ależ była szczęśliwa i wdzięczna :) Kazała mi za to przynieść dzisiaj 5 okienek (i kilka bombek) i je kupiła :) Gratis dostałam też aniołka :)

Oto okienka:






A to moje ulubione okienko - mroźne :) Zabrakło mi już koronek, gumokoronek i innych takich nadających się na firankę - ale miałam taką plastikową śnieżynkę, którą połamałam na kawałeczki i zrobiłam z nich firankę czy może sopelki? Sama nie niem. Ale podoba mi się :)



Wczoraj też powstały dwa stroiki do Zakładu Fryzjerskiego Pani Kamili. Jeden jest w filiżance a drugi na plasterku brzozy. Za filiżanki pięknie dziękuję Pani Ewie :) sąsiadce mojej Mamy :)






Musiałam dzisiaj odgruzować trochę moją pracownię - czyli kuchnię, bo nie mam już miejsca na kuchenne sprawy :) A Mójci tylko chodzi i przesuwa przydasie i gotowe tworki :) i kręci nosem :)
Na szczęście jeszcze nie kazał mi tego wszystkiego wyrzucić :)
I powiem Wam, że zazdroszczę tym z Was, którzy mają osobny pokój albo typową pracownię. Mi się też taka marzy :) Albo może jakiś biznes :)

A pamiętacie oczywiście, że jeszcze tylko do północy można się zapisać na cukierasy???

Zapomniałam Wam napisać:
Byłam wczoraj w Lidlu. Jakie cudne są papiery, zestawy do robienia kartek, naklejki itp. itd. Aż mi się smutno zrobiło, że nie mam żadnych wolnych środków finansowych :( Wykupiłabym chyba wszystko :) Dlatego jak macie blisko Lidl i trochę pieniążków to polecam :)

Pięknie dziękuję za podpowiedzi w sprawie domku :) Bardzo spodobał mi się pomysł z sopelkami tylko nie bardzo wiem jak je wykonać, żeby wyglądały jak prawdziwe. Poszperam w internecie, to może coś znajdę.

Dziękuję za Wasze komentarze i za to, że mnie odwiedzacie :) Zapraszam tak często jak tylko chcecie :) o każdej porze dnia i nocy.

Do zobaczenia jutro :) na wynikach candy :)
Buziaki :)

6 komentarzy:

  1. No w nocy Aniu to ja ci nie będę prezskadzać a mężem to się nie przejmuj ja również dyżo rzeczy robię w kuchni bo mi wygodniej np.hafty a pracowni też jakiejś nie mam a do lidla to wolę również nie iśc bo tam zaraz bym majątek straciłą albo w złość padła - śliczne te twoje okienka stroiki kiedy ty dziewczyno śpisz - jesteś w dobrej sytuacji bo ktoś coś od ciebie kupi ja ale wesoło wówczas jest a w ogonku grzecznie dalej stoje buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Okienka są śliczne. Stroiki też bardzo mi się podobają. Też planuję zrobić, ale jak na razie pomysłu nie mam na nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne okienka, inne dekoracje również.
    Ja udawałam, że Lidl nie istnieje z powodu braku środków finansowych. Część tych papierów mam z ubiegłych lat.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne masz pomysły - te okienka to po prostu bomba - tak mi się podobają,że chyba sama spróbuję;-) i cudownie,że masz taką wspaniałą Panią Ewę-też chciałabym ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)