poniedziałek, 25 listopada 2013

Atak herbatników

Ostatnio robię milion rzeczy na raz i nie mogę potem skończyć :)

Wymyśliłam sobie, że zrobię jeszcze kilka herbatników, bo najzwyczajniej w świecie podobają mi się :) i tak powstały trzy - każdy inny:




Oto herbatnik świąteczno - zimowy :) z zewnątrz cały w brokacie z ptaszkami wyciętymi z papieru ryżowego - bardzo pięknie się błyszczy:





A to słoneczny herbatnik :) Okleiłam go - tylko cicho, bo się wyda - pociętą serwetką od Ciociuni Mojej :P (zresztą wcześniej użyłam jej do uszycia fartuszka na Przepiśnik):



Różany herbatnik okleiłam serwetkami :)



a dodatkowo 4 podkładki z patyczków do lodów (czekają tylko na lakier):


Jak Wam się podobają herbatniki?

Teraz muszę Wam napisać coś strasznego:
Pakowałam dzisiaj paczkę dla Szczęśliwego Zwycięzcy Candy i Szymuś mi podleciał - nawet nie wiem kiedy - złapał za tacę i spadła na ziemię. Niestety szyba w tacy się pobiła i połamało się kilka tych patyczków dookoła. Na szczęście Szymusiowi nic się nie stało, ale tacy nie będzie w paczce :( tak to już jest z Dzieciaczkami :) trzeba mieć oczy dookoła głowy. W zamian za nią dorzucę coś innego - świąteczne okienko na okienko w kolorach wybranych przez Osobę Wylosowaną. Mam nadzieję, że nikt z Was przez to się nie wypisze z Candy.

Kolejna Osoba przybyła do grona Obserwatorów - witam Cię :)
Cieszą mnie Wasze słowa pod postami, cieszę się, że Wam się podoba to co robię i bardzo się cieszę, że mnie odwiedzacie :)
Życzę miłej nocy :)
Buziaki :)


4 komentarze:

  1. Aniu kochana zawsze w takiej sytuacji możesz zmienic prezent na kandy ja się nie wypisuję przyjme nawet bez szyby - śliczne te herbatniki co tam byś myslała ze mną o jakiejś wymianie nie narzucam się ale mi się tu u ciebie wszystko podoba buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście na wymiankę z Tobą zawsze :) ale dopiero po nowym roku, dobrze? Nie mam teraz czasu na nic :/ Buziaki :)

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy robisz,trafiłam do Ciebie przypadkiem,teraz będę częściej zaglądać,bombki są cudne,zapraszam do mnie:)
    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Zapraszam tak często jak tylko chcesz :) Idę zwiedzać u Ciebie :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)