sobota, 12 października 2013

Wisienka na torcie :)

Moja Ciocia robi ciasta - przepyszne zresztą - i torty (nawet mój robiła ślubny 5 lat temu - 4 października mieliśmy rocznicę :)) (jak odgrzebię kiedyś zdjęcia to Wam pokażę) - zamówiła u mnie stroik na tort. pokazała mi w gazecie z Kanady przepiękne stroiki.

Za stroik zabrałam się już wczoraj, ale nie miałam żadnego pomysłu. Na dodatek figurka pary Młodej, którą kupiłam w naszym ABC, spadła m na kafelki i w sukni zrobiła się dziura a Pan Młody stracił nogę i - co najgorsze i śmieszne zarazem - głowę :) I nie da się tego przykleić uniwersalnym klejem na gorąco, bo po jakimś czasie samo odpada. Pracę nad stoikiem odłożyłam na dzisiaj, bo i tak nic by z tego nie wyszło.

A dzisiaj, mówię Wam, robota paliła mi się w rękach :) I oto wisienka na tort ślubny :) (do zdjęć pozowała potłuczona para, bo drugiej już nie było w sklepie i muszę szukać gdzieś indziej) (dużo zdjęć :)):













Od spodu będzie kawałek styropianu, żeby można było nadziać stroik na stelaż a dookoła jeszcze przy brzegu koronka dla zamaskowania owego styropianu. I jak Wam się widzi? Ja jestem z niego bardzo dumna i mam pomysł na kolejne  :)

Uciekam, bo muszę jeszcze zrobić chlebak (kolejny :)) w słoneczniki tym razem.
Buziaki :* Życzę miłego weekendu :)

Aaaaaa...... a tutaj jest galeria wózeczków, którąś stworzyła dla nas Anna Krućko :) mój też się tam znalazł :)  Dziękuję Ci Aniu :)


4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Na torcie będzie wyglądać przepięknie :) Z koroneczką wokół będzie na pewno ślicznie :) Słusznie jesteś z niego dumna! :)
    Pozdrawiam! :) Meg

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudne <3
    nieziemski talent :)
    +
    zapraszam na candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i dokładne wykonanie! Uwielbiam klatki i oczywiście altanki,a Twoja praca ma coś z jednego i drugiego:)))
    Życzę Ci,żebyś szybko znalazła parę młodą(najlepiej nietłukącą:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna altanka a Pan młody jak nowy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)