środa, 23 października 2013

Słoneczny chlebaczek

Dzisiaj był taki piękny dzień - u Was też?
Jakiś czas temu zrobiłam chlebaczek w słoneczniki jako prezent imieninowy dla Cioci Jadzi (tej od pysznych ciast i tortów) zamówiony przez Mamę. Pomyślałam, że idealnie pasuje do panującej ostatnio aury. Taką jesień lubię :)






Zapowiedziałam ostatnio łapanie licznika. Niestety nikomu nie udało się go złapać. Szkoda. Dorzucę to co miała otrzymać owa osoba do cukierków, które powoli kompletuję :) 

Jutro też zapowiada się taki piękny dzień. Ja niestety spędzę go w domu, bo się rozchorowałam razem z moim również chorym Synusiem.
Życzę Wam miłego dnia pełnego słońca :)
Buziaki :)




2 komentarze:

  1. Przepiekny chlebaczek,kolory cudne,rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrówka :) A chlebaczek jest cudny !!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)