czwartek, 3 października 2013

Od Meg

Witam Wszystkich cieplutko,
jakiś czas temu Meg - z bloga Meg's Handmade - w komentarzu do posta o Kawowym serduszku napisała, że z chęcią by je przygarnęła. Zaproponowałam jej wymiankę. Zgodziła się :) za co dziękuję.

Zobaczcie co od Niej dostałam - miała być tylko jedna bransoletka, a przyszły dwie i do tego kolczyki, zakładki (a uwielbiam czytać i jako zakładki wykorzystuję wszystko co popadnie :) więc się przydadzą jak najbardziej), dwie klamerki i słodziutka gorąca czekolada. Meg napisała, że na długie jesienne wieczory - taki się zdarzył właśnie wczoraj kiedy to dostałam paczkę :)  Znaczy się paczka przyszła już przedwczoraj - jeden dzień przeleżakowała u Sąsiada - pewnie się wkurza, bo ostatnio odbiera wszystkie nasze paczki :P jakoś tak nigdy nas nie ma w domu, kiedy jest pora Listonosza, a w tym tygodniu mój Mąż ma urlop i uprawiamy odwiedzanie dawno niewidzianej Rodziny :) Ale Sąsiada oczywiście pozdrawiam i dziękuję, że odbiera nasze paczki i nie muszę po nie doginać na pocztę :)

A teraz wracając do tematu :) zobaczcie jak pięknie wyglądała zawartość koperty:




Pięknie dziękuję Meg jeszcze raz za wymiankę. Mam nadzieję, że nie ostatnią :)
Buziaki :)

Aha... a co ja jej wysłałam zobaczcie u Meg.





1 komentarz:

  1. Dobrze mieć takiego sąsiada :) :)
    Ja również dziękuję za wymiankę! :) Bardzo miłe doświadczenie, również mam nadzieję, że nie ostatnie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)