piątek, 18 października 2013

Obiecany kurs na parasolki pół

Miało być po niedzieli i jeszcze się mieści :)

Ale do rzeczy siostro :)
Potrzebne nam będą:


Do trzech rurek wkładamy drut.
Pierwszą rurkę z drutem formujemy w trójkąt równoramienny :P, drugą w falbankę a trzecia zostaje prosta:


Prostą rurkę z drutem przyklejamy klejem na gorąco do trójkąta, tworząc strzałkę, o tak:


 Zaginamy i odcinamy nadmiar:


Przyklejamy falbankę po obu stronach podstawy trójkąta :) tak żeby odstawała i tworzyła półkole:



Przyklejamy rurki z przodu i z tyłu, ścinając je pod dużym kątem :



Tak wygląda gotowe pół parasolki :) Trzeba ją jeszcze pomalować, no chyba, że korzystaliście z pomalowanych rurek :)


 A teraz to co tygryski lubią najbardziej, czyli dekorowanie :) Do środka możecie dać sizal, piórka lub co tylko Wam się chce :) Życzę miłego strojenia :)

A to moja pół - parasolka, tym razem na fioletowo (aparat dzisiaj płatał mi figle i właściwe kolory krepinowych różyczek wyszły dopiero na parapecie :)):



Mam nadzieję, że podobał się Wam kurs i wszystko wyjaśniłam w miarę  zrozumiale :)

Dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga i zostawiacie komentarze :) 
Życzę Wam miłego dnia :)


15 komentarzy:

  1. Przepiekna parasolka,szczegolnie z tymi różyczkami,może kiedyś skorzystam z tego kursiku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ niesamowity pomysł! A te róże?? Jestem chora od samego patrzenia! Są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zgrabnie Ci to wyszło piękne kolorki a całość urzekająca :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo :) śliczna parasolka :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła ozdoba.Pięknie wygląda. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności! Dzieki za kursik, na pewno sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kursik, piekna parasolka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kursik ;) świetny pomysł i niesamowity efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się przyznać,że kursik zapisałam i nawet nie zaglądałam,bo ostatnio mam urwanie kapelusza.Otworzyłam stronę w wolnej chwili i normalnie mnie zatkało;)
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna parasolka jako ozdoba :) I ja może kiedyś sobie ją stworzę - dzięki za kursik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Una maravilla me encanto tan decorativo bello, bello ♥ besitos.

    OdpowiedzUsuń
  12. a mnie umknęła gdzieś ta parasolka, szkoda że z papierową wikliną się nie lubię....bo lubię bardzo takie Formy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczna, kursik bardzo bardzo przejrzyście pokazany i na pewno będzie przydatny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)