niedziela, 27 października 2013

Moje pierwsze wyzwanie

Wyszłam z założenia, że nie będę prezentować Wam żadnych świątecznych wytworów, aż do po Wszystkich Świętych. Niestety. A wszystko przez:

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #10 Rapakivi :) 

Brokatowo i z błyskiem


 

Jest to moje pierwsze wyzwanie :) a i kartki świąteczne też pierwsze, dlatego proszę o wyrozumiałość :) Za bombkę posłużyło zabezpieczenie herbatki owocowej Szymusia :) podziurkowane śnieżynkowym dziurkaczem. Do tego brokatowa wstążka i brokat w kleju srebrny i niebieski - czyli błyszczy się i brokatuje z każdej strony :)

Oto kartka:


 I jak Wam się podoba?

Witam nowego Obserwatora i dziękuję za Wasze miłe komentarze.

Uciekam, bo działam dzisiaj na "pożyczonym" internecie - Cyfrowy Polsacie dziękuję Ci kimkolwiek jesteś. A ja nie mam chwilowo neta, gdyż mój Mąż bawił się w informatyka :) i urwał końcówkę - nie pytajcie jak :D

Dobranoc :*

6 komentarzy:

  1. Powinnaś założyć stronkę "jak zrobić coś z niczego"! W życiu nie przyszłoby mi do głowy wykorzystać sreberko z herbatki do zrobienia bombki :) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. bombeczka rewelacyjna :)) i podobnie jak wyżej nie przyszłoby mi to do głowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...cudne! Tez bym nie wpadla na taki pomysl ...brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest recykling! Mi to przypomina wieczko od mleczka w puszce dla dzieci. Trzeba mieć nie lada wyobraźnię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny pomysł:) dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z zabezpieczeniem jest świetny. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)