piątek, 4 października 2013

Miszmasz i kolejne serce z kawy

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać różne różności :)

Na początek napisik dla Szymusia. Jak się dowiedziałam, że jestem w ciąży, zaczęłam przeglądać różne pisma i aukcje na allegro i strasznie mi się spodobały takie literki 3D (czy jak to nazwać), z których można było ułożyć imię dziecka. Piękne to było i już miałam kupować, ale sobie pomyślałam, że może uda mi się zrobić takie coś. Styropian był, zakupiłam tylko farby i po wielu dniach powstało takie cosik - i wisi do dzisiaj :)



Kiedyś nawet zajmowała mnie bez reszty masa solna. Ze zdjęć została mi tylko taka kartka-zawieszka (reszta przepadła razem z nieodwracalną awarią dysku zewnętrznego):


A tutaj jeszcze haft krzyżykowy mojej Teściowej:


W poniedziałek powstało kolejne serce z kawy - jako prezent dla mojej Kuzynki Malwiny, którą nawiedziliśmy we wtorek :) Pozdrawiam Cię cieplutko :*




Dziękuję pięknie za Wasze wszystkie komentarze - miło mi, że je zostawiacie :) Witam nowego Obserwatora i życzę Wam miłego słonecznego dnia :)


2 komentarze:

  1. Same cuda :) Napis - świetny pomysł! A serduszko i kartka-zawieszka przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziękuję Ci za te serduszko :) Jest prześliczne i upiększa moją półkę w salonie :) a jak pachnie... mniam kawusia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)