sobota, 12 października 2013

Kosz z kwiatami, koszyczki na chleb, kuferek i prośba

Wiem, wiem - miał być kurs. Nie mam chwilowo czasu obzdjęciować kolejnych etapów - ale po niedzieli go dla Was znajdę - obiecuję.

Miałam (i mam) trochę roboty - nie narzekam absolutnie, nawet sobie tak nie myślcie - fajnie kiedy coś się dzieje i wpadają pieniążki :)
Zmówienie było na kosz z kwiatami ciemno i jasno fioletowymi (który dał się sfotografować dopiero przy oknie), do tego koszyk na chleb w podobnej kolorystyce i jeszcze dwa koszyczki na chleb w kolorach żółtym i bordowym (na zdjęciu jest jeszcze niebieski, który w sumie bardziej się spodobał niż żółty :)) i kuferek. Tak.... nieszczęsny kuferek na biżuterię, który niestety został ze mną, bo okazał się za duży :P Cóż, tak bywa. Muszę zrobić wersję mini.




Kuferek miał powstać według kursu Isskii, ale poszłam na żywioł i zrobiłam po swojemu i oczywiście jest trochę krzywy i miałam problem z połączeniem obu części :) ale i tak mi się podoba :) a morał z tego taki, że następnym razem skorzystam z kursu :)







Dołączam się do prośby z bloga Pauli:

Kochani !!! Zwracam się do Was z ogromną prośbą .

27.10.2013 roku Oliwia kończy 6 lat. Jej największym marzeniem jest otrzymanie jak największej liczby kartek urodzinowych.

Oliwka walczy z rakiem .... 

To nie wiele kosztuje :) a na twarzy Oliwki pojawi się uśmiech.

Jeśli możesz to pomóż,wyślij kartkę na adres:

Oliwia Gandecka
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra 

Przekażcie info dalej :) Z góry dziękuję w imieniu Oliwki :* 

Zapraszam również do sklepu Pauli na allegro.
 
Buziaki :)


1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)