niedziela, 20 października 2013

Kolorowo mi i łapiemy licznik

W czwartek siedziałam do 2 w nocy i zrobiłam kilka koszyczków z różami. Stoją one teraz u Pani Kamili w Lubinie w salonie fryzjerskim, gdzie można je kupić ;) Dziękuję Pani Kamilo :)










A to nowa Para Młodych - ciut mniejsza - i gumokoronka :P tak fachowo nazywa się toto co na dole:


Dziękuję Wam pięknie za komentarze pod poprzednim postem :) Cieszę się, że kurs Wam się podobał :)

Życzę Wszystkim miłego tygodnia :)

aha..... zapomniałabym, liczba wyświetleń mojego bloga zbliża się do 30000 :) i już niedługo kończy on roczek - planuję już candy, więc bądźcie czujni :) A teraz zapraszam do złapania licznika wyświetleń :) kto pierwszy ten lepszy :) Screen wyślijcie na mojego mejla:
ania.smoron@gmail.com

dla szczęśliwca mały upominek :)
Buziaki :)


4 komentarze:

  1. Przepiekne kosze,pieknie dobrane kolorki, cudne,a parka urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś trafiłam na Twojego bloga, i jestem urzeczona! Nie przeglądnęłam jeszcze wszystkiego ale zrobię to! Jestem zachwycona tymi cudownościami! Talent ogromny! Oby więcej cudnych prac!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie.Ja to nie mam takich zdolności manualnych.Pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)