środa, 30 października 2013

Candy rocznicowe

Z miesiąc mój blog będzie obchodził rok :) Z tej okazji mam dla Was trochę słodkości, bo to przecież dzięki Wam i Waszym słowom mam wenę do tworzenia, a jak czytam Wasze komentarze to micha mi się cieszy :) a na sercu robi się cieplej :) Dziękuję Wam, że jesteście. Dziękuję moim 20 Obserwatorom za to, ze chcą mnie obserwować. Dziękuję Wszystkim, którzy do mnie zaglądają chociaż na chwilkę.

Oto co dla Was przygotowałam:

- serwetki (po dwie sztuki z każdego wzoru):


- wstążeczki

- cekiny

- śnieżynki wszelkiego koloru - wydziurkowane i cekinowe:


- taca i 6 podstawek z prawdziwymi motylkami :) zdobycz giełdowa:)

- a że od exploding boxów się zaczęło, i uwielbiam je robić, jeden jest dla Was, ale nie zdradzę co jest w środku :) niech to będzie niespodzianką:
- dwa motylki i 3 dzwoneczki :)

A oto zasady:
- umieścić podlinkowany banerek do tego posta na pasku bocznym swojego bloga,
- wyraź chęć udziału w komentarzu :)
- nie trzeba być Obserwatorem, ale będzie mi miło, jeżeli zechcecie dołączyć do grona :)
- jeśli nie masz bloga, w komentarzu zostaw swoje imię i adres e-mail,
- wysyłka tylko na terenie Polski,
- zapisy trwają do 29.11 do godziny 23:59
- losowanie 30.11
- możliwe dokładki :)

Zapraszam serdecznie i życzę miłego wieczoru :)

14.11.2013

Obiecana dokładka - trochę kartek, świąteczne serwetki, dziurkacz, łańcuch choinkowy, koronka i moja ulubiona wstążka w groszki ;)



22.11.2013

Z okazji ponad 150 postów, dorzucam coś świątecznego niespodziankowego może nachoinkowego a może nie :) Niech to będzie niespodzianką :)

25.11.2013

Teraz muszę Wam napisać coś strasznego:
Pakowałam dzisiaj paczkę dla Szczęśliwego Zwycięzcy Candy i Szymuś mi podleciał - nawet nie wiem kiedy - złapał za tacę i spadła na ziemię. Niestety szyba w tacy się pobiła i połamało się kilka tych patyczków dookoła. Na szczęście Szymusiowi nic się nie stało, ale tacy nie będzie w paczce :( tak to już jest z Dzieciaczkami :) trzeba mieć oczy dookoła głowy. W zamian za nią dorzucę coś innego - świąteczne okienko na okienko w kolorach wybranych przez Osobę Wylosowaną. Mam nadzieję, że nikt z Was przez to się nie wypisze z Candy.

Buziaki :*

52 komentarze:

  1. Chętnie się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się zapisuje, i gratuluję roczku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę motyle i serwetki to muszę sie zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ustawiam się w kolejce po przydasie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu to ja się ustawiam zaraz wstawiam banerek tyle słodkości do zgarnięcia ale ja to jestem pechowcem może kiedyś mi się uda a motyle kocham zawsze każdego ratuję jak wleci do korytarza zaraz banerek wstawiam buziaczki Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:) i ja się chętnie zapiszę :) Banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ a obserwuję jako Natalia F :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale fajnie, że przez przypadek mogłam odkryć tak fajny blog ;) Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje candy i równiutko staję w kolejce ;) Banerek już na blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności, ale cukieraski mniam a te motylki śliczne. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://dotkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że biorę udział! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiejszy wieczór poświęcam na oglądanie prac innych i trafiłam na tego bloga z czego jestem bardzo zadowolona, bo same wspaniałości tu są. I oczywiście ustawiam się w kolejce... obecnie na ostatnim miejscu, ale co tam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuję roczku :)

    Z chęcią wezmę udział w losowaniu :)
    baner umieszczam na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Na widok tych wspaniałych nagród aż mi dech zaparło:) Oczywiście, że z wielka przyjemnością zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) Ja też z chęcią wezmę udział w Twoim candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja sie chętnie przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się również :)
    Banerek na blogu: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Milutki candy, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) I oczywiście zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja również wpadłam tu dziś niechcący, i ja również zostałam na dłużej. Poobserwuję sobie troszkę to i owo :)
    Zapisuję się do twojej zabawy i zapraszam również na moje rocznicowo-świąteczne candy (do 30.11). Zapraszam:
    http://marzka30.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog zapraszam tez do mnie :)
    banerek jest :)wszystkocozafree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie cudowności rozdajesz, że nie sposób przejśc obojętnie, więc szybciutko zapisuje sie na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością się zapisuję i dziękuję za odwiedziny :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  23. Z okazji urodzin życzę Ci:
    -anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń
    -szczęścia w życiu osobistym
    -dobrego zdrowia
    -domku z ogrodem i basenem
    -eleganckiej limuzyny
    -samych zwycięstw
    -spełnienia marzeń
    -miłych niespodzianek losu
    -grona prawdziwych przyjaciół
    -niewyczerpanych pokładów energii
    -uśmiechu na co dzień
    -drogi usłanej różami
    -genialnych pomysłow
    -słodkiego miłego życia
    -świeżości spojrzenia
    -głównej wygranej na loterii
    -pozytywnej aury
    -pogody ducha
    -pomyślnych wiatrów
    -gorącej miłości
    -wygodnych butów
    -cudownych wakacji
    -szczęścia
    -punktualnych autobusów
    -świetego spokoju
    -żadnych trosk
    -rzeskich poranków
    -Pomyślności
    -trafnych decyzji
    -intuicji w interesach
    -prezentów od losu
    -dużego łóżka
    -pękatego portfela
    -szerokiej drogi
    -jasności umysłu
    -niebanalnych wyzwań
    -miłych snów
    -pewności siebie
    -wielkiej fortuny
    -wielu uśmiechów
    -błyskotliwych ripost
    -romantycznych wieczorów
    -szansy na sukces
    -dużo słodyczy
    -Pozycji lidera
    -szampańskiej zabawy
    -mocnego dachu nad głową
    -samych pozytywnych wibracji
    -pełni życia
    -wielu niezapomnianych chwil
    -dużo słońca
    -olimpijskiej kondycji
    -jak najmniej zmartwień
    -wyjścia z każdej sytuacji
    -pasma sukcesow
    -niezmiennie zielonego światła
    -czystego nieba
    -stu lat życia
    -końskiego zdrowia
    -sławy
    -pokaźnego konta
    -manny z nieba
    -wysokich wygranych
    -ciągle nowych rekordów
    -serca jak dzwon
    -pewnej reki
    -komfortowych warunków
    -przyjemnych doznan
    -wielu wzruszen
    -mocnej głowy
    -otrzymywania najwyższych odznaczen
    -powodzenia
    -osiągnięcia wyznaczonych celow
    -pełnego sejfu
    -szczęscia w kartach
    -sprzyjającej pogody
    -kolorowych chwil
    -twórczego podejścia do pracy
    -mnóstwa prezentow
    -góry pieniędzy
    -udanych negocjacji
    -serdecznych przyjaciol
    -miejsca w Księdze Rekordow Guinessa
    -wesolego towarzystwa
    -dobrego apetytu
    -zlotej jesieni
    -poczucie humoru
    -wiecznej młodości
    -niewieszającego się komputera
    -sławy i chwaly
    -lekkości bytu
    -pokojowego rozwiązywania wszystkich konfliktow
    -korzystnego układu gwiazd
    -milosnych uniesien
    -czytelnych instrukcji
    -mistrzowskich zagran
    -dobrej nocy
    -wielkiej przygody
    -Słodkich snow
    -zgranej ekipy
    -bujnej wyobrazni
    -interesujacych przezyc
    -rodzinnej atmosfery
    -pomyslnych wieści
    -radości życia
    -dobrego serca
    -pelnego szkla
    -syto zastawionego stolu
    -zlotej rybki
    -zasiegu w każdym miejscu
    -Gry fair play
    -nieomylnych decyzji
    -miejsca w historii
    -kreatywnosci
    -podrozy dookoła świata
    -dużo wolnego czasu
    -beztroskiego życia
    -dobrej passy
    -celnych strzałów
    -zdobycia Mount Everestu
    -wolności
    -trafnych wyborow
    -gradu prestiżowych nagrod
    -spokoju ducha
    -oddechu od codzienności
    -samych piątek w indeksie
    -godnych przeciwników
    -szczerych komplementów
    -wszelkiej pomyślności
    -codziennych atrakcji
    -świetlanej przyszłości
    -korzystnego horoskopu
    -zdjęcia na okładce
    -Miłych sąsiadow
    -wiary w sukces
    -wielu alternatyw
    -tolerancji
    -własnego odrzutowca
    -gorączki sobotniej nocy
    -silnej woli
    -piwniczki pełnej wina
    -ambitnych planow
    -wyrozumialego spowiednika
    -kilku odkryc i kilku wynalazkow
    -owacji na stojąco
    -zniewalającego uśmiechu
    -szczesliwego trafu
    -płomiennych uczuc
    -pomocnej dloni
    -niezawodnej pamięci
    -nieprzemijającej urody
    -asa w rękawie
    -nadzienia w pączku
    -strumieni szampana
    -kominka
    -recepty na szczescie
    -zabawy do białego rana
    -odwagi
    -ptasiego mleczka
    -przygód z happy Endem
    -duzo rodzynek w ciescie
    -zmyslowych nocy
    -gwiazdki z nieba
    -wiernego psiaka
    -celnego oka
    -rozowych okularow
    -sily perswazji
    -zdolności nadprzyrodzonych
    -ostatniego slowa
    -dobrego smaku
    -wlasnego sposobu na życie
    -w zdrowycm ciele zdrowego ducha
    -wlasciwych wnioskow
    -podzielnej uwagi
    -czterolistnej konczyny
    -aby wszystkie dobre dni w żółwim tempie upływaly, a te zle szybko odchodziły w niepamięć
    -żeby w Twoim życiu było jak najwięcej dni, w których powiesz: jestem szczęśliwy!
    -żeby każdy nastepny dzień był niesamowity i wyjątkowy
    -abyś zawsze był uśmiechnięty i pełen życzliwości dla wszystkich
    -by Twoje serduszko otrzymało zapłatę za Twoją dobroć
    -aby nieosiągalne cele staly się zdobyczami codzienności
    -tyle spokoju ile tylko potrzebujesz
    -tyle szaleństwa, abyś nie oszalał z nadmiaru....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po te cudowności muszę się ustawić:)

      Usuń
  24. Witaj,wszystkiego co najlepsze z okazji urodzinek:)
    A na candy z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością staję w kolejce po takie słodkości! :-) :-)
    pozdrawiam- Monika
    http://monique-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ile pieknych i przydatnych rzeczy:) staję w kolejce i gratuluję roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  28. No, no tyle smakowitości tutaj masz, że nie mogę przejść obojętnie koło nich, więc ustawiam się grzecznie w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się i ja po te cudeńka :)
    dyrdzielxd@wp.pl

    pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku, jednocześnie życzę wielu kolejnych rocznic. Przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w kolejce licząc na odrobinę szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam Małgosia. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. :) bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :), dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj kiedy mi wybije rok hihi... Wszystkiego co najlepsze.
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:)
    http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj kiedy mi wybije rok hihi... Wszystkiego co najlepsze.
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie:)
    http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje roku blogowania i życzę kolejnych :) chętnie biorę udział w Twoim Candy.
    Pozdrawiam
    http://wycinajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. gratulacje roczku! ale cudne przydasie zapiszę się i ja optymistycznie licząc na szczęście ;) zapraszam również do mnie nitkapanipee.blokspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  36. Ustawiam się w kolejce po te wspaniałości i jeśli wygram, to oczywiście wykombinuję polski adres:) Dołączam do obserwatorów i przesyłam pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  37. ustawiam się i ja ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. o płonących motylach dowiedziałam się dopiero dziś... a tu proszę - candy ;) ustawiam się w kolejce i gratuluję bloga i twórczości :)
    http://jej-art-terapia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych pełnych radości, inspiracji i przemiłych komentarzy.
    Wspaniałe prezenty przygotowałaś na blogowe urodziny.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją o nich pomarzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner dla blogu http://terenias.blogspot.com/.

      Usuń
  41. Nich kolejne latka w blogowym świecie będą jeszcze wspanialsze. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje rocznicy :-)
    ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. to i ja z przyjemnością się ustawię, bo widzę że dużo piękności do wygrania ;) Gratuluję pierwszego roczku i oby tak dalej! Inspiracji życzę i motywacji do dalszego tworzenia :) www.filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy:)
    Nie mam szczęscia w losowaniach ale co tam,ustawiam się w kolejce,lepiej późno niż wcale:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do odwiedzin
    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj, na szczęście dziecku się nic nie stało. Częstujesz tak ogromem słodkości, że aż dech zapiera. Z nadzieją staję w kolejce i życzę samych wspaniałych prac na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow ile prezentów:)ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I will right away snatch your rss feed as I can
    not find your email subscription link or e-newsletter service.
    Do you've any? Kindly permit me realize so that I may just subscribe.
    Thanks.

    Feel free to surf to my weblog - 1mr liver

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)