wtorek, 3 września 2013

Zielona żabka, kawa i serca

Witam serdecznie nowych Obserwatorów :) i dziękuję pięknie za Wasze miłe komentarze.

Ostatnio mój laptop zastrajkował. a raczej padł nieodwracalnie - po raz kolejny, także może uda się go uratować. Oby. Na razie muszę trochę kombinować sprzętowo, ale na szczęście mój Mąż w styczniu rzucił palenie (i nie pali do dziś - tfu tfu tfu, odpukać) i postanowił niedługo potem w nagrodę sobie :P kupić komputer stacjonarny :) (niestety bez wejść na karty pamięci). Dzięki Mulowibulbulowi :) mam innego laptopa z wejściem na owe karty - z lekka zamula ale zdjęcia z karty na badyla przerzuca. Tym pokrętnym sposobem badyl trafia pod USB Hercia (nasz stacjonarny) i mogę już wrzucać zdjęcia na bloga :)

Dostałam od Mamy kwiatka w doniczce żabce. Zapomniałam przez parę dni go podlać i trochę mu się podupadło. Potem znowu go zalałam, gdyż doniczka okazała się osłonką i nie miała dziurki na odpływającą wodę. Żeby więc nie zapomnieć podlać mojego kwiatuszka ani też go nie zalać - wyciągnęłam go z żabki. Żabka została pusta i postanowiłam zasadzić w niej innego kwiatka :) a raczej kawowe drzewko (kurs u Ani Krućko o tu):




Mama pomogła mi uszyć jeszcze kilka serduszek, bo na maszynie to ja się nie znam wcale. Poprzednie były uszyte ręcznie, ale moje szycie trwało straaaaasznie długo :)  Oto nasze wspólne dzieło :

Bardzo spodobało nam się wspólne szycie, także to nie ostatnie nasze serduszka. A może wymyślimy coś innego :)

Miłego dnia :)


9 komentarzy:

  1. Jak równiutko ułożyłaś kawę, super! Serduszka przecudne, nie umiałabym wybrać:)
    Pytałaś mnie o kolory w moich ostatnich pracach - nie, to nie kawa. Rurki brązowe farbowałam bejcą rustykalną do drewna (kolor teak), beżowe i lawendowe rozwodnioną białą farbą akrylową z dodatkiem koncentratu pigmentowego do farb (cappuccino i lawendowy, firmy Primacol).
    Na dnie koszyków jest serwetka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i podzielenie się ze mną tajemnicą kolorów owych przecudnych koszyczków i tacy.
      Buziaki

      Usuń
  2. Pierwsza rzecza jaka rzucila mi sie w oczy to jak rowno ulozylas kawe, jakbys od linijki odmierzala, doslownie szok! Sliczne drzewko i sliczne serduszka, piekne prace ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tam zaraz od linijki :) tak wyszło :) bo zamiast kuli z płatków kosmetycznych mam tylko kulę ze styropianu pomalowaną pigmentem brązowym, a i ziarenka kawy były jakoś tak dziwnie jednakowej wielkości :)
      Buziaki i dziękuję za komentarz

      Usuń
  3. Ależ zapach musi się rozchodzić z takiego drzewka! Pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne drzewko! bardzo mi się podoba :)
    super serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z kawą :)), serduszka są idealne a z maszyną warto się zaprzyjaźnić :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ponownie,
    zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na kawowe drzewko:) Kolekcja serduszkowa też niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)