czwartek, 26 września 2013

XIV Dolnośląskie Święto Miodu i Wina w Przemkowie

Jeżeli nie macie jeszcze planów na weekend, zapraszam Was serdecznie do Przemkowa na XIV Dolnośląskie Święto Miodu i Wina.



Oprócz zakupienia miodków i win - polecam miód pitny Złoto Przemkowa :) miodzio :) przewidziane jest mnóstwo atrakcji. Program TUTAJ

Będzie również wielu handlarzy, rękodzielników itp. Ja niestety - jak zwykle - za późno się obudziłam. Szukałam informacji o święcie i wynajęciu miejsca w sierpniu a w czerwcu już nie było ani skrawka miejsca. Może w przyszłym roku się uda.

Ktoś z Was się wybiera?

Pozdrawiam :)

Aha... moja Sąsiadka zamówiła sobie kulę kawową. Oto ona - jeszcze ciepła - kula z 292 ziarenek kawy w zielonym wiadereczku:



Buziaki :*


1 komentarz:

  1. Niestety do Przemkowa mam kawałek, ale może kiedyś się wybiorę... ;)
    Kula piękna! :) Prawie tak piękna jak serducho! Przesyłka dotarła, bez najmniejszego uszczerbku :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)