czwartek, 29 sierpnia 2013

Dzisiaj się chwalę i polecam

Zamówiłam u Pauliny z bloga Paula Art kolczyki róże i zestaw z buteleczkami wypełnionymi niebiesko-białymi serduszkami.

Nie dość, że bardzo tanio sobie Paulinka życzy za takie cudeńka, to jeszcze kontakt jest baaaaardzo miły a wysyłka niemal expresowa :)

Zobaczcie jaką Paulina przysłała mi piękną biżuterię:





  
Prawda, że cudeńka?

Jeżeli również macie ochotę na taką lub inną biżuterię, to pozwolę sobie podać e-mail do Pauliny:

paulaart@poczta.fm

Zajrzyjcie również na jej profil na FB:


A teraz coś z innej beczki.
Nie wiem czy znacie firmę Vistaprint - vistaprint.pl - produkującą wszelkiego rodzaju materiały reklamowe, kalendarze itp. 
Ja już dwa razy zamawiałam u nich wizytówki - sztuk 250, a koszt 0 zł plus przesyłka. Wzór darmowych wizytówek wybieracie spośród 42 wzorów, a potem wpisujecie swoje dane, albo nazwę firmy itp.
Darmowe wizytówki są drukowane na matowym papierze, a z tyłu jest tylko mała reklama Vistaprint. Za niewielką dopłatą można zamówić wizytówki na błyszczącym papierze i z dowolnym tekstem, grafiką lub kalendarzem z tyłu. Przesyłka jest trochę droga, bo ok. 30 zł za taką idącą do Was 14 dni, ale myślę, że warto.
Oto moje wizytówki i grawerowany wizytownik (za małe pieniążki - 18 zł):





A jak dodacie już coś do koszyka, to zaraz proponowane są Wam jeszcze inne produkty z dużymi rabatami. Poza tym jak już raz coś kupicie, na e-mail będą Wam przychodziły wiadomości z przeróżnymi ofertami. Ja ostatnio dostałam taką:



Niestety można zamówić 4 darmowe produkty na raz :P

Zamawiałam również u nich dwa lata z rzędu kalendarze (3 za cenę 1) i w tym roku pewnie też skorzystam - drukowane są na pięknym, błyszczącym papierze, kolory są żywe i jest to idealny prezent pod choinkę :)

Pozdrawiam i życzę miłej nocy :)



3 komentarze:

  1. Kolczyki sa cudowne, a vistaprint ,nie wiedzialam,ze tez maja swoje oddzialy w Polsce. Tutaj wlasnie chcialam zamowic sobie baner na moje stosiko gdy jezdze na kiermasze, ale jeszcze do tego nie doszlam.
    Poszukam ofert, moze w UK tez maja darmowe wizytowki, dziekuje za podzielenie sie wiadomosciami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Vistaprint nie ma siedziby w Polsce ale można zamówić przez ich stronkę i zamawiane produkty przysyłane są z Berlina.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kolczyki niebanalne i to przecież chodzi,by wyróżniać się z tłumu:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)