poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Chatka dla ptaszków

Jak tylko zobaczyłam u Ani domek dla ptaszków, postanowiłam, że kiedyś zrobię podobny.



Ptaszki miałam dwa, jakieś zguby, z takiej klaszczącej - grającej klatki chińskiej :P

Róże czerwone kupiłam w Lubinie na ul. Drzymały 1a u przemiłej Pani, która prowadzi hurtownię z artykułami ślubnymi Dekor (kupiłam nie tylko róże - było to już jakiś czas temu ale pamiętam, że zaszalałam wtedy trochę :)) o tu jest link do stronki. Pozdrawiam Panią serdecznie :) A kremowe róże to prezent imieninowy od Teściowej.



Nóżka jest z rolki po folii aluminiowej, oklejona tekturą falistą brązową.

Ogródeczek to troszkę przycięte pudełeczko po smarowaniu, oklejone papierem z bloku rysunkowego Szymusia :) i z płotkiem z patyczków do lodów. A w środku trawka z NANU-NANA i róże.




Dachówka jest ekologiczna :) bo z wytłaczanki po jajkach, pomalowana pigmentem bordowym - ładnie się prezentuje.

Domek pomalowałam na biało a brązową kratkę uzyskałam malując tekturę falistą pigmentem brązowym i przykładając ją do ścianek - raz pionowo, raz poziomo.



Z tyłu przykleiłam kokardkę w kropeczki - tak mi jakoś tu pasowała :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)