piątek, 5 lipca 2013

Pracowity tydzień

Dzisiaj tak na szybkiego tylko zdjęcia :) Oto co wykonałam na jutrzejszy Świat pod Kyczerą (dużo zdjęć):















I jeszcze serca kawowe, wykonane według kursu Ani Krućko:
pomysł na Państwa Młodych zaczerpnęłam od Zakręconej BO, ale musieli dostać osobne doniczki, bo z lekka duże mi wyszły serca :)



A tą fajną trawkę ze zdjęcia wyżej kupiłam w sklepie NANU-NANA w Cuprum Arenie w Lubinie (NANU-NANA w Cuprum Arena). Cuda i cudeńka mają w tym sklepie i bardzo często zmienia się asortyment, dlatego zawsze jest coś nowego i fajnego. Często tam zaglądam :) Na stronie domowej możecie zobaczyć co mają, o tu - niestety w języku niemieckim.

Uciekam kończyć resztę prac (zdjęcia później - jeśli zdążę zanim padnę :)).

Jeśli coś Wam się spodobało, zapraszam jutro na boisko w Liścu na Świat pod Kyczerą  :)






2 komentarze:

  1. cudowne,boskie,niesamowite.....moge tak wymieniac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności! Wszystko mi się podoba bardzo, bardzo, bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)