czwartek, 11 lipca 2013

Koszyczek na ślub

Czekam na zdjęcia i doczekać się nie mogę.

Ale mogę Wam napisać,że na Festiwalu było bardzo fajnie, kolorowo i głośno :)
Trochę tylko organizacja zaszwankowała, bo niby miało się zacząć o 15.00 a tak naprawdę zaczęło się o 18.00, ale ludzie już się schodzili wcześniej. Jak zaczęły zespoły zjeżdżać zrobiło się kolorowo i wszyscy - włącznie ze mną - gapiliśmy się na pięknych i barwnych członków zespołów :) mam nadzieję, że sami zobaczycie i niedługo zdjęcia się pojawią.
Co do mojego handelku :) to się udał bardzo dobrze - nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobrze - a to wszystko za sprawą znajomych, którym bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam ich z tego miejsca :*

W oczekiwaniu na zdjęcia zrobiłam koszyczek (kolor lakierobejcy: palisander) na ślub:







1 komentarz:

  1. Wow! Fantastyczne koszyki :)
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :)
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)